سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

خرید کتاب معلم first friends


کتاب راهنمای معلم مخصوص first  friends 1-2-3

برای خرید کتاب تماس با شماره تلفن 09137168752 برای دریافت فایل کتاب از طریق ایمیل یا واتساپ یا خرید نسخه کاغذی کتاب معلم  first  friends

کتاب معلم first  friends حاصل تجربیات اینجانب در تدریس زبان کودک و نوجان است .با اینکه به نظر می آید کتابهای سطح کودکان ساده هستند اما با وجود همین سادگی میتوان مطالب بسیار زیادی از آنها استخراج کرد و به زبان آموزان آموزش داد .
این کتاب شامل قسمتهای مهمی است مانند structure/conversation/synonyms/antonyms/collocation
تمام این قسمتها به صورت مجزا آورده شده اند و معلم با هر میزان تجربه و سابقه میتواند از آن استفاده کند.
پرسیدن سوالات conversationسبب تقویت مکالمه و speaking میگردد. کلاس free discussion در اصفهان یا به صورت غیر حضوری
قسمت structure تدریس غیر مستقیم گرامر است که زبان آموز با تکرار و تمرین میتواند بر آن مسلط شود.به عنوان معلم سطح کودکان شما نقش زیادی در این تمرین و تکرار دارید .در هر جلسه پنج یا ده دقیقه کار بر روی این سوالات کافی است تا زبان آموز بر آنها تسلط یابد. آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
چند collocation در کتاب آورده شده است اگر چه تعداد آنها بسیار کم است ولی به شما به عنوان یک معلم کمک خواهد کرد که علاوه بر بخشهایی دیگر این بخش را نیز آموزش دهید و سطح زبانی دانش اموزانتان را نیز ارتقا میبخشد .تکرار و تمرین در این قسمت نیز بسیار موثر میباشد.
شخصا با سابقه 14سال تدریس در سطوح کودک و نوجوان آنهم به صورت تخصصی همیشه در این فکر بودم که دبیران این سطح نیاز مبرمی به چنین راهنماهایی دارند.
این کتاب  اولین کتاب راهنمای معلم برای کتابهای first friends 1-2-3میباشد.
امید است مورد توجه و استفاده شما دبیران محترم قرار گیرد .
نویسنده این کتاب خانم زهرا نجفی مدرس زبان کودکان از آموزشگاه زبان راه نوین هستند ، از دیگر خدمات آموزشگاه زبان انگلیسی راه نوین  کلاس های مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان است که توسط خانم مساعلی برگزار میشود

مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان

آموزش مکالمه زبان انگلیسی اصفهان

مرکز فروش درب اکاردئونی در تهران

درب آکاردئونی غرب تهران


حفاظ آهنی

درب آکاردئونی آریا ، حفاظ درب آکاردئونی آپارتمان و پارکینگ و مغازه با بهترین قیمت حفاظ درب ورودی آهنی 09126215957 درب آکاردئونی فلزی و قیمت حفاظ درب آکاردئونی تهران و کرج ، حفاظ آهنی درب آپارتمان

تولید حفاظ درب  آکاردئونی در مدل های مختلف توسط سازنده این محصول در اصفهان سبب شده تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز خود برای خرید آن اقدام نمایند. درب آکاردئونی از جمله محصولات حفاظتی به شمار می آید که می توان آن را برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد و سبب برقراری امنیت گردید. این محصول به گونه ای تولید شده است که با بهره گیری از آن می توان از ورود افراد ناخواسته جلوگیری به عمل آورد زیرا تنها با استفاده از کیفیت مخصوص باز می گردد.

درب آکاردئونی

تلفن تماس برای سفارش و خرید حفاظ اکاردئونی آهنی در تهران و کرج

09126215957

درب آکاردئونی در تهران

مرکز فروش درب آکاردئونی در تهران

ساخت درب آکاردئونی تهران

حفاظ درب آکاردئونی غرب تهران

حفاظ آکاردئونی تهرانپارس

درب آکاردئونی شرق تهران

تولید کننده درب آکاردئونی تهران

حفاظ آهنی درب آپارتمان در تهران

حفاظ پنجره ساختمان ارزان

تولیدکننده حفاظ پنجره ارزان در تهران

حفاظ پنجره آهنی دارای انواع طرح های فرفورژه و ساده و مدرن  می باشد که در صنایع فلزی آریا تولید  میشود و به صورت فروش مستقیم می توان برای خرید آن اقدام کرد. حفاظ های پنجره آهنی از محصولات بسیار کاربردی و پر فروشی به شمار می آید که از آن در ساختمان های متعددی بهره گرفته می شود. این محصول حفاظتی به سبب ساختار و طراحی که از آن برخوردار است، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است.

حفاظ پنجره آهنی را می توان در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی تمام مدل پنجره های موجود در ساختمان های مختلف نصب نمود و از مزیت های آن بهره مند گردید.

انواع حفاظ پنجره آهنی از جمله مدل های حفاظ پنجره آهنی که به بازار عرضه شده است، شامل حفاظ پنجره کافه ای، رول شوند، باهاماس یا برمودایی، جالیزی و آکاردئونی می باشد. هریک از مدل های اشاره شده از طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند و به سبب همین امر پاسخگوی تمام سلیقه ها و نیاز ها می باشند.

حفاظ نیم فرفورژه

حفاظ پنجره آهنی قیمت مناسب

حفاظ پنجره های آهنی را می توان در رنگ های مختلفی با توجه به نمای ساختمان سفارش داد و از این طریق سبب شیک تر شدن نمای ساختمان های مختلف گردید.

حفاظ پنجره فرفورژه نمایی بسیار شیک و لاکچری برای ساختمان ایجاد میکند.حفاظ پنجره آهنی با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است که همین امر موجب شده تا این محصول از استحکام  و امنیتبسیار بالایی برخوردار باشد. مقاومت این محصول کاربردی موجب شده تا بتوان با بهره گیری از آن از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد.

این محصول حفاظتی دارای ضریب امنیت بسیار بالایی می باشد و به همین جهت مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. با خرید و نصب حفاظ پنجره آهنی می توان از موجب برقراری امنیت و آرامش به بهترین حالت ممکن گردید.

تلفن تماس برای سفارش ساخت حفاظ پنجره آهنی در تهران و کرج

09126215957

طراحی سایت اصفهان ارزان ، استاندارد و ریسپانسیو

طراحی سایت اصفهان بانوان عبارتی که روزانه توسط تعداد کثیری از اشخاص و شرکت ها که به دنبال طراح سایت در اصفهان هستند  در گوگل جستجو میشود.چرا که بانوان در کارهای هنری دارای نکته سنجی و سلیقه ویژه ای هستند و این برای مشتری بسیار مورد پسند است. الماس سایت اصفهان با داشتن بیش از 100 نمونه کار طراحی سایت حرفه ای با قیمت مناسب با تکیه بر فروش بیشتر محصولات ، مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین نوع وب سایت را به شما پیشنهاد میدهد.اگر هدف شما از راه اندازی وب سایت توسعه تجارت و فروش بیشتر محصولات و خدماتتان است به ما اعتماد کنید. طراحی سایت ارزان در اصفهان با تحویل فوری و پشتیبانی رایگان

 

آموزش طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت اصفهان ارزان ، استاندارد و ریسپانسیو

شخصی،شرکتی ،سازمانی و فروشگاهی با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی

 

  • یک سایت همه چیز تمام شرکتی
  • طراحی زیبا و منظم همراه با گرافیک اختصاصی
  • پشتیبانی فنی یک ساله و آموزش مدیریت وب سایت
  • ماژول اسلایدشو،آمار بازدید،گالری تصاویر و محصولات و آخرین اخبار
  • با انواع فرم تماس با ما،خرید محصول،استعلام کالا و استخدام در سایت
  • منو های دسته بندی شده و مرتب
  • معرفی سایت به موتور های جستجو مانند گوگل و یاهو

طراحی وب سایت در اصفهان

 

 

 طراحی سایت در اصفهان

سئو در اصفهان

 طراحی سایت اصفهان با سئو و بهینه سازی سایت،قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل

 

حفاظ دیوار حیاط در کرج

ساخت حفاظ آهنی روی دیوار در تهران و کرج

حفاظ روی دیوار توسط صنایع فلزی آریا تولید کننده محصولات حفاظتی  در انواع طرح ها و مدل های مختلف طراحی شده است و به صورت مستقیم در دسترس می باشد. حفاظ دیوار حیاط از کاربردی ترین و بهترین محصولات حفاظتی ساختمان است که با استفاده از آن می توان به فضایی امن دسترسی یافت. این محصول حفاظتی دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است و همین امر سبب شده تا مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. استفاده از حفاظ ساختمان این امکان را فراهم می آورد تا از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. حفاظ دیواری از جمله مدل حفاظ های ساختمانی است که خرید آن برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف ضروری خواهد بود. حفاظ دیواری توسط تولید کننده محصولات حفاظتی با استفاده از بهترین نوع از فلز تولید شده است.

برای مشاهده قیمت نرده حفاظ روی دیوار روی عکس زیر کلیک کنید

حفاظ روی دیوار

بهره گیری از فلز مرغوب برای تولید این محصول سبب شده تا از این طریق بتوان در بازه زمانی طولانی و بدون هیچ گونه مشکلی از این محصول بهره مند گردید.حفاظ روی دیوار از مدل حفاظ های ساختمانی است که به واسطه کیفیتی که از آن برخوردار است، مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. این محصول را می توان مطابق با شرایط قرار گیری ساختمان های مختلف در ارتفاع و تراکم های متفاوتی سفارش داد. حفاظ دیواری از تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ برخوردار می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان باشد.

حفاظ بوته ای

انواع حفاظ دیواری را می توان با توجه به شرایط قراری گیری ساختمان سفارش داد و از این طریق از مزیت هایی که این محصول داراست، بهره مند گردید. از جمله مدل های حفاظ دیواری تولید شده می توان به حفاظ دیوار سرنیزه ای، بوته ای، شاخ گوزنی، ستاره ای، نیزاری، سرنیزه ای مدرن، شاخه ای، اف شکل، ترکیبی، لاله ای، لیلیوم و آبشاری اشاره نمود.

حفاظ پنجره در کرج

درب آکاردئونی کرج

تلفن تماس برای سفارش ساخت حفاظ آهنی روی دیوار در تهران و کرج

09126215957

کفپوش بتن سخت صنعتی

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح موجود در صنعت ساخت و ساز است که سهولت در ساخت و فراوانی مصالح در حجم بالا منجر به استفاده روز افزون از این مصالح شده است، این مصالح علی رغم عملکرد بسیار مطلوب در برابر نیروهای فشاری دارای عملکرد ضعیفی در برابر نیروهای کششعی و خمشی است. امروزه به منظور برطرک کردن این ضعف و نیز ارتقای این کمیت اقدام به مسلح کردن این اجزای توسط میلگردها، کامپوزیت ها، الیاکها و پلیمرها میشود.

بتن سخت صنعتی

آرملات
بتن اکسپوز

بتن منقش
کف سازی بتنی صنعتی


کفپوش بتن سخت صنعتی (رنگی و ساده) به دلیل خصوصیات منحصر بفرد خود توانسته جایگاه ویژه ای پیدا کند و روز به روز برمتقاضیان آن اضافه گردد.و انواع مختلفی همچون کفپوش اپوکسی و آرملات از انواع بتن های سخت صنعتی هستند
بتن سخت صنعتی با توجه به هزینه اجرای اولیه و عدم نیازبه اصلاحات بعدی بسیار با صرفه خواهد بود. چه بسیار جاهایی بوده که پس ازانجام کف سازی های متعدد در نهایت مجبوربه اجرای بتن سخت از نوع اپوکسی یا آرملات شده اند.
بتن سخت صنعتی دارای عمرطولانی دربرابر سایش، خش، ضربه و ترک خوردگی می باشد و بخاطر بالا بودن عمر مفید آن، درکاهش هزینه ها موثر است.
اجرای بتن سخت صنعتی با سرعت بالا، با استفاده از بتن سخت در زمان و هزینه خود صرفه جویی  کنید ، امکان اجرای300 تا 1000متردر روز
اجرای بتن سخت صنعتی ایمن و مقاوم درمقابل آتش سوزی
بتن سخت صنعتی  بدلیل ضد لغزش بودن، ایمنی را هنگام رفت و آمد برای افراد و وسائل نقلیه به همراه دارد.
بتن سخت صنعتی با لایه محافظ که ازنفوذ هرگونه مایعات ازقبیل روغن، گازوئیل و غیره جلوگیری میکند و در ماندگاری و عمر مفید بتن تاثیر  دارد.
اجرای انواع بتن سخت صنعتی دارای تنوع رنگی بالا از جمله خاکستری، آبی، قرمز، سبز، قهوه ای و...
بتن سخت صنعتی به لحاظ فیزیکی ومکانیکی ازمقاومت بسیاربالایی برخورداربوده واغلب درمراکزصنعتی که درمعرض سایش، ترافیک وبارهای سنگین قراردارد، بکارمیرود.
مقاومت فشاری بتن سخت : حدود 3 برابر بتن معمولی ( تا 98 نیوتن برمیلیمترمربع)
مقاومت خمشی بتن سخت : حدود 7 برابر بتن معمولی ( تا 13 نیوتن برمیلیمترمربع)
مقاومت سایشی بتن سخت : حدود 160 برابربتن معمولی ( تا 0.016 گرم)

اجرای کلیه خدمات کرگیری بتن در تهران و سراسر ایران خدمات کرگیری بتن شامل:

برش بتن در تهران

 بتن سخت صنعتی مناسب برای مکان هایی که باید ازنظر بهداشتی در حد بالایی باشند. مثل کف آزمایشگاهها ، مراکز درمانی ، سالنهای ورزشی و باشگاهها

بتن سخت صنعتی برای  کف کارخانه ها و جاهایی که وسایل نقلیه سنگین مثل تریلی،لیفت تراک، ماشینهای راهسازی از قبیل لودر و غیره رفت و آمد دارند.
گروه فنی مهندسی پالیش بتن اصفهان اجرا کننده بتن سخت صنعتی بصورت مکانیزه و با استفاده ازتجهیزات پیشرفته و ماله پروانه ای

ازمزایای استفاده ازاین روش می توان به سرعت، دقت بالا و داشتن سطحی بسیار صاف و صیقلی و همچنین کاهش هزینه اجرا اشاره کرد.

این گروه آمادگی دارد تا خدمات خود را در سراسر کشور و با قیمتی مناسب در سریعترین زمان انجام دهد

برای مشاوره و درخواست اجرای بتن سخت با ما تماس بگیرید   09133296722  09120576855    

رطب مضافتی بم فروش و خواص آن

در خرما، مقداری فیبر غذایی موجود است، فیبر موجود در خرما برای سلامت دستگاه گوارش و تغذیه بسیار مناسب است، علاوه بر آن خرما حاوی کاروتنوئیدها یا موادرنگی است که پیش ساز ویتامین A و آنتی اکسیدان محسوب می شود و جلوی ضایعات و سرطانی شدن سلول ها را می گیرد.خرما در درمان یبوست، اختلالات روده ای، مشکلات قلبی و اسهال مفید است و جزو مواد غذایی ملین به شمار می آید.به همین دلیل برای افرادی که از یبوست رنج می برند، مفید اعلام شده است، برای اینکه هر چه بهتر و بیشتر از این خاصیت خرما استفاده کنید، بهتر است خرما را یک شب کامل در آب خیس کنید و صبح روز بعد خرماهای خیس خورده را مانند شربت مصرف کنید.بعضی از انواع نخل ها میوه شان وقتی رطب هستند، چیده و استفاده می شود؛ مثل رطب مضافتی بم و کبکاب «زرد طلایی» و بعضی دیگر باید بعد از مرحله رطب، ۲۰ روز در گرمای خرماپزان مناطق گرمسیر بر سر نخل بماند تا نیمه خشک شود که به آن خرما می گویند، مثل خرمای نیمه خشک زاهدی و پیارم؛ البته بعضی از انواع خرماهای نیمه خشک را کاملا خشک کرده و به بازار می فرستند.

تولید انواع خرمای زاهدی، مضافتی ، آلویی و خرما پیارم ، صادرات خرما به سراسر دنیا

قیمت خرما پیارم

فروش خرمای پیارم

کیمیا رز بزرگتری کارخانه تولید و بسته بندی خرما در ایران


Mazafati date

شرکت خرمای کیمیا رز از مجموعه کارخانه های آقای نواب امیر زاده،تولید و بسته بندی انواع خرمای ایران ،بسته بندی های زیبا،بدون مواد نگهدارنده و کاملا شسته شده.

انواع خرما شامل خرمای مضافتی بم ، خرمای زاهدی ،خرمای کبکاب و پیارم

فراورده های خرما شامل چیپس خرما ،خمیر خرما ، خرما حبه ای ، خرما کنجدی و خرما گردویی

سمپاشی تهران


طبع خرما گرم و خشک است؛ برای رفع خشونت و نرم کردن سینه ۵۰ گرم خرما در آب جوشانده صاف کرده روزی دو تا سه استکان بخورید، البته این برای افراد سرد مزاج بسیار خوب است، برای تقویت کلیه از شربت فوق استفاده کنید، کسانی که درد کمر یا درد مفاصل دارند، می توانند از شربت خرما که در شماره دو آمده است، استفاده کنند، اگر خرما با شنبلیله خورده شود برای سنگ مثانه مفید است.برای تقویت نیروی جسمانی خرما را در شیر تازه خیس کرده کمی دارچین بزنید و صبح به عنوان صبحانه بخورید و سپس کمی شیر بالای آن میل کنید، البته برای گرم مزاجان زیاد خوب نیست، کسانی که می خواهند سنگ مثانه شان خرد شود از دم کرده آن استفاده کنند.کسانی که یبوست دارند، سعی کنند هنگام استفاده از دم کرده خرما از غذاهای ساده و ملین استفاده کنند، به خاطر وجود ویتامین B در خرما میوه خوبی برای تعادل اعصاب و نیز سبب رشد است، فسفری که در خرما وجود دارد سبب سر زنده نگهداشتن سلول های عصبی می شود و برای کمبود آهن بسیار مفید است.

 صادرات خرمای مضافتی بم


تأثیر خرما بر بیماری های اعصاب
پتاسیم در این میوه به میزان قابل توجهی موجود است که برای جلوگیری از پرفشاری خون و برای کار صحیح عضلات و اعصاب ضروری است که به هم خوردن آن در بدن، بسیار خطرناک است. علاوه بر آن، خرما حاوی میزان قابل توجهی منیزیم است که برای اعصاب و عضلات ضروری است.

نقش ویژه خرما در خون سازی
خرما مقدار قابل توجهی فولات یا همان اسیدفولیک به بدن می رساند که برای خون رسانی برای بدن لازم است و زنان هنگام بارداری مجبور می شوند، علاوه بر دریافت فولات از طریق غذا، قرص آن را نیز مصرف کنند.فولات به عنوان ماده خون ساز در خرما موجود است، هر چند که مقدار آهن خرما آن چنان زیاد نیست، اما برای خون سازی، بدن احتیاج به سه ماده مغذی فولات، آهن و ویتامین ۱۲ B دارد که در غذاهای حیوانی یافت می شوند، بنابراین برای این منظور باید از غذاهای متنوع استفاده کرد.ویتامین C یکی دیگر از مواد مغذی خرما است که این ویتامین برای جلوگیری از بیماری های خطرناک خونریزی دهنده یا همان اسکوربوت لازم است و باید بدن هر فرد در طول روز، ۶۰ میلی گرم ویتامین C دریافت کند که تقریباً در هر ۱۰۰ گرم خرما ۱۴ میلی گرم ویتامین C موجود است.

بهترین شیوه برای چاقی
خرما بخشی از رژیم غذایی سالم است، چرا که قند، چربی، پروتئین و انواع ویتامین های ضروری در آن موجود است، بنابراین این ماده غذایی در مقابله با کمبود وزن کمک مؤثری است.

خرما دوست قلب های ضعیف
ثابت شده است، خرمایی که شب در آب خیس شده و صبح مصرف شود برای قلب های ضعیف مفید است، اگر این کار را دو بار در هفته انجام دهید به تقویت قلب خود کمک کرده اید.
خرما سایر
ترکیبات شیمیایی خرما
خرما ویتامین هایی مانندC، B، A و E دارد و حاوی مقادیری املاح مدنی است.خرمای خشک ۳۰۰ کالری انرژی، دو گرم پروتئین، 0/6گرم چربی ، ۶۰میلی گرم گوگرد، ۵۰ میلی گرم فسفر،۶۵۰میلی گرم پتاسیم، ۶۵ میلی گرم منیزیم،۷۰ میلی گرم کلسیم، دو میلی گرم آهن و ۲/۲ میلی گرم نیاسین و مقدار کمی سدیم دارد.یک متخصص تغذیه در این زمینه گفت: در ۱۰۰گرم خرما ۱۲۵ کیلو کالری موجود است و این در حالی است که در هر ۱۰۰ گرم قند، ۴۰۰ کیلو انرژی موجود است و مقدار انرژی ناشی از خوردن خرما از قند ساده بسیار کمتر است و بسیار کمتر از قند، افراد را دچار چاقی و اضافه وزن می کند.محمد بیرجندی افزود: ۱۰۰ گرم خرما حاوی1/5 درصد پروتئین گیاهی از جنس مرغوب است و در خرما، مقداری فیبر غذایی موجود است که این مقدار فیبر موجود در خرما برای سلامت دستگاه گوارش و تغذیه بسیار مناسب بوده و علاوه بر آن کارتنوئید یا مواد رنگی در خرما است که پیش ساز ویتامین A و آنتی اکسیدان محسوب می شود که جلوی ضایعات و سرطانی شدن سلول ها را می گیرد.

گنبد و گلدسته سازی در اصفهان

سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 16:51

گنبد و گلدسته سازی کتاب مبین در اصفهان،سازنده انواع گنبد و گلدسته فلزی، ساخت اسکلت فلزی گنبد ،ساخت و نصب گوی و الله ، طراحی و اجرای سردرب مساجد و محراب ،طراحی و ساخت انواع اسکلت فلزی گنبد جهت کاشی کاری

قبول سفارشات ساخت گنبد و گلدسته مساجد از سراسر ایران

گنبد های  فلزی چون خیلی سبُک می باشند، در کاهش نیروهای وارده ناشی از زلزله بسیار مؤثر هستند. گنبد فلزی به علت سبُکی وزن، برای نشیمن گاه گنبد به تیرها و ستون های ظریف تری نیاز می باشد که این امر علاوه بر مد نظر قرار دادن ظرافت معماری، به صرفه اقتصادی سازه کمک می نماید. با یک مقایسه بسیار ساده می توان به راحتی به صرفه اقتصادی و ارزان قیمت بودن آن پی برد. گنبد های فلزی دارای سرعت اجرای بالایی هستند و  در جدار خارجی (ورق های فلزی اعم از استیل و.. یا کاشی کاری با طرح های اسلیمی) و جدار داخلی (اعم کاشی کاری با طرح های اسلیمی، گچ بری، آینه کاری ویا مقرنس کاری) می باشند.ساخت در گنبد و گلدسته سازی کتاب مبین

گنبد و گلدسته سازی کتاب مبین


با مدیریت حبیب للگانی

تلفن سفارش ساخت گنبد و گلدسته:09133852176

حفاظ آهنی درب آپارتمان ارزان در کرج

حفاظ آهنی درب آپارتمان ارزان در تهران

ساخت حفاظ های آهنی درب آپارتمان از نوع آکاردئونی ، کم جا و زیبا ، ارزان با نصب سریع توسط صنایع فلزی آریا

در هر کجای تهران یا کرج هستید میتوانید برای خرید حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان و پارکینگ با شماره تلفن 09126215957 تماس بگیرید

درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی قیمت مناسب

این گونه درب های آکاردئونی برای مکان هایی که فضا محدود ست در اولویت قرار دارد.درب آکاردئونی علاوه بر حفظ امنیت امکان دید و عبور جریان هوا را نیز فراهم می نماید،و به خصوص برای مکان های گرم و مرطوب که تهویه هوا امری مهم و ضروری است مناسب می باشد. هنگامی که   درب  اکاردئون بسته است،قسمت انتهای تاشو آنها میتواند تا زاویه ی 270درجه چرخش داشته باشد،تا فضای راهرو یا گاراژ،مغازه و ...ما را روشن تر نگه دارد. قفل این درب ها از کانال با پرچ سنیگین Uشکل با قابلیت بازگشت به عقب می باشد.این درب کاملا امن می باشد و در انتها و ابتدای آن از دو غلتک توپی شکل برای باز و بسته شدن آسان تر استفاده شده است. این شبکه ریل مانند به میله های عمودی پرچ شده اند و اجازه هیچ ونه دستکاری توسط سارقان وجود ندارد،این درب بدون نیاز به جوش در محل واشر های اضافی می باشد. از مشخصات ظاهری این درب آکاردئونی میتوان به رنگ کوره ای و تراکم بالای ستونک ها اشاره کرد. این درب در اندازه های مختلف در صنایع فلزی آریا تولید می شود.

ساخت حفاظ پنجره در کرج

درب آکاردئونی کرج

مشخصات درب های اکاردئونی آریا

 1 -به حداقل رساندن خطا در ساخت و حرکت بسیار روان درب آکاردئونی

2 -دارای ضریب اطمینان بالای ۳۵درصد نسبت به نمونه های دست ساز درب آکاردئونی

3 - پرچ های بسیار قوی و استحکام بی نظیر پرچ ها بادستگاه CNC

4- دارای آلودگی صوتی اندک به هنگام باز و بسته شدن درب آکاردئونی

5 - بازرسی های متعدد جوش و تضمین کیفیت در فرآیند های تولید توسط واحد تنظیم وتضمین کیفیت صنایع فلزی آریا

6 - مقرون به صرفه بودن از لحاط صرف زمان و هزینه برای مشتریان

7 - رنگ آمیزی رایگان الکترواستاتیک (کوره ای)توسط صنایع فلزی آریا

8 - حمل و نصب رایگان توسط شرکت صنایع فلزی آریا به درب منازل

درب آکاردئونی

 صنایع فلزی آریا ،سازنده انواع حفاظ آهنی درب آپارتمان با حمل ،نصب و رنگ اکترواستاتیک (کوره ای) درجه یک ، درب آکاردئونی در آپارتمان ها ی مسکونی،تجاری واداری مغازه در انواع تک لنگه و دو لنگه، جهت افزایش ایمنی بر روی درب های ضد سرقت ، درب های ورودی ساختمان ، درب واحدهای تجاری و اداری ، پنجره ویلاها و غیره توسط صنایع فلزی آریا قابل نصب می باشد.

تلفن تماس برای سفارش و خرید حفاظ اکاردئونی آهنی در تهران و کرج

09126215957

 

خرما صادراتی کیمیا رز

شرکت خرمای کیمیا رز از مجموعه کارخانه های آقای نواب امیر زاده،تولید و بسته بندی انواع خرمای ایران ،بسته بندی های زیبا،بدون مواد نگهدارنده و کاملا شسته شده.

Nawab Amirzadeh dates

انواع خرما شامل خرمای مضافتی بم ، خرمای زاهدی ،خرمای کبکاب و پیارم

فراورده های خرما شامل چیپس خرما ،خمیر خرما ، خرما حبه ای ، خرما کنجدی و خرما گردویی

Mazafati date

موبایل: 09900548412    09132896373

   تلفن :   03138597076 03138553650

آدرس: اصفهان ،شهرک صنعتی سروش، بلوار بوستان غربی، انتهای بلوار ، پ١٨
صنایع بسته بندی و تولیدی خرمای گیلدا

ایمیل:export@gildadate.com

بهترین کارخانه تولید و بسته بندی خرما  

تولید انواع خرمای زاهدی، مضافتی ، آلویی و خرما پیارم ، صادرات خرما به سراسر دنیا

قیمت خرما پیارم

فروش خرمای پیارم

شغل آهنگری ، تاریخچه شغل آهنگری

 

‌ ‌‌‌آهـن‌ و آهنگری
 
آقای دکتر مهندس ثریّا پورثریّا فارغ التحصیل دانـشکده‌ فـنی‌ دانـشگاه‌ مونیخ کنفرانس بسیار جالب و مفیدی تحت عنوان«آهن و آهنگری در وضع امروز ما»در یکی‌ از مجالس مـاهانه«کاوه» ایراد کرده‌اند که موجب تحسین فراوان قرار گرفت.اینک‌ قسمتی از این سـخنرانی‌ را‌ که بر روی‌ نـوار ضـبط شده و بوسیله همکار ما آقای ناصر وکیلی دانشجوی رشته روزنامه‌نگاری دانشگاه مونیخ‌ برای چاپ خلاصه و تنظیم گردیده بنظر خوانندگان عزیز میرسانیم.

بشر پس از آنکه به‌ آتش دست یافت،روزی در خاکستر چوبهای سوزانده شـده،قطعات سنگین و سخت آهن را مشاهده نمود.این آتش تصادفا در سطحی از زمین که حاوی سنگهای آهن بوده برپا شد و با‌ ذوب‌ شدن آهن‌ در آن نقطه به انجماد و بدویت فرم تولیدی زندگی بشر هـم خـاتمه داده شد.

موارد استفاده از این عنصر در مراحل اولیه،مبنای آهنگری خیلی ابتدائی گردید و از‌ این‌ تماس حسّ جدیدی‌ در انسان بوجود آمد که ما آنرا اصطلاحا«حسّ آهن نام میدهیم.گروهی از ممالک راقـیه را رای بـر فقدان‌ این«حسّ»در جوامع در حال‌ رشد‌ میباشد و استدلال آنها برپایه«عدم تجربه و سروکار»با این ماده قرار گرفته است‌ اما جالب اینجاست که سه هزار سال قبل از میلاد در مـنطقه بـین النهرین«برنز»ریخته‌ شده‌ و سپس‌ در 1400 سال‌ قبل از‌ میلاد‌ در‌ ارمنستان و جنوب قفقاز تولید آهن بوسیله چکش‌کاری صورت گرفته است.

«ریختن آهن»برای ساختن اجسام مختلف ابتدا در حدود سال سیصد‌ قـبل‌ از‌ مـیلاد از چـین شروع شده و در قرن‌ سیزده‌ بـعد‌ از مـیلاد بـه اروپا میرسد.در این قاره است که صنعت آهن در اثر شرایط مساعد بطور سریع رشدیافته‌‌ و به‌ عاملی‌ فعال در زندگی تولیدی انسان مبدی مـیشود.

بـعد از حـمله‌ مغول بایران عده زیادی از ترکمنها در جنوب بحر خـزر،در مـناطق شمالی ایران سکونت گزیده و افرادی‌ از‌ آنها‌ در‌ اثر شرایط مساعد این نواحی نسل به نسل به کار ریخته‌گری‌ آهن‌ پرداخـتند.

ایـن آهـنگران و صنعتگران قدیم ایران طی قرون متمادی با بهره بکار خـود اشتغال داشتند.از‌ سال‌ 1930‌ ببعد در اثر شرایط خاص مملکت و رقابت کشورهای صادرکننده آهن،زمینه ورشکستگی‌ صاحبان‌ این‌ کوره‌ها فـراهم شـده‌ و بـدین ترتیب لطمه جبران‌ناپذیری بر استقلال اقتصادی ایران وارد آمد.

سرگذشت‌ تاثرانگیز‌ و احـتضار‌ قـریب الوقوع این رشته تولیدی،تاجر ثروتمندی از اهالی محمودآباد بنا

«امین الضرب»را‌ بر‌ آن داشت که برای مـدرنیزه کـردن شـیوه تولید آهن و رقابت با کشورهای صادرکننده‌ در‌ بازار‌ داخلی،کارخانه ذوب آهنی را از کیسه خـود بـانگلستان سـفارش دهد.امین الضرب پنداشته‌ بود‌ با همان منابعی‌ که مواد خام کوره‌های کوچک آن نـواحی را تـامین مـیکردند‌(رودخانه‌هائی‌ که‌ سنگ آهن را شسته و با خود حمل‌ میکردند)میتوان احتیاجات یک کارخانه ذوبـ‌آهن را هـم‌ تامین‌ نمود.این اشتباه سبب شد که کارخانه‌ خوابید و هرگز رخصت خدمت بـه‌ مـردم‌ ایـران‌ را نیافت.امروز عده زیادی از ثروتمندان ایران به کار صنعتی‌ و کارگاهی هجوم آورده‌اند.کارخانه‌های‌ کـوچکی‌ کـه‌ همچون قارچ در ایران میرویند تمام ذخیره‌های فنی انسانی‌ مملکت را بخود‌ جذب‌ میکنند.مـدتهاست کـه قـشرهای وسیعی از جامعه ما خواستار استقلال در امر صنعت آهن‌ بوده،بموازات‌ هر‌ تحول اجتماعی جهت افـکار عـمومی لا محاله معطوف به مسئلهء«ذوب‌آهن»میشود‌.قبل‌ از جنگ بین الملل دوم دولت ایران‌ قـرارداد‌ خـرید‌ یـک کارخانه ذوب‌آهن را با مقامات موسسات‌ دماگ‌-کروپ‌ منعقد کرد.شالوده این کارخانه در کرج ریخته شـد و قـسمت عـمده دستگاههای‌ آنهم‌ به ایران وارد شده بود‌ که‌ جنگ بمثابه‌ یک‌ بلای‌ آسـمانی!قـلم بطلان بر آن کشید‌.بعد‌ از جنگ بود که ترجیع‌بند غم‌انگیز یک آرزوی ملی‌ شروع شد و آمدورفتها‌ و مذاکرات‌ و طـرحها و تـحقیقات و باز هم تحقیقات آغاز‌ گردید و پروسه دردآور پرداخت‌ این‌‌ نشست و برخاستها به مـملکت تـحمیل‌ شد‌.

پس از جنگ موسسات دماگ-کروپ قرارداد تـحقیقات مـجددی را بـا دولت ایران‌ منعقد‌ نمودند و حق الزحمه‌ آنرا هـم‌ وصـول‌ کردند‌.

در سالهای 32‌-1331‌ یک اکیپ ایرانی از‌ مهندسین‌ دانشکده فنی مستقلا دست بکار کشف مـنابع سـنگ آهن‌ شده و معدن عظیمی را در‌ شـمس‌آباد‌ کـشف کردند و بـه دمـاگ-کـروپ پیشنهاد‌ نمودند‌.عیار سنگ‌ آهن‌ ایـن‌‌ مـعدن چهل و دو تا‌ چهل و پنج درصد میباشد و حال آنکه حد معمولی عیار سـنگ آهـن در حدود سی درصد‌ است‌‌ واضح اسـت که هرچه عیار بـیشتر‌ بـاشد‌ تولید‌ آهن‌ ارزان‌تر‌ تمام مـیشود.دمـاگ‌-کروپ‌ پروژه کارخانه‌ای را بر مبنای این معدن طرح کرد و مدل آنرا هم در نمایشگاه صـنعتی آلمـان‌ در‌ ایران‌ بمعرض تماشا گذارد.در هـمان‌ هـنگام کـه‌ نگاههای‌ مردم‌ ایـران‌ بـا‌ اشتیاق‌ و شعف،که البـته تـردید در آنها موج میزد،بسراپای این مدل‌ دوخته شده بود آقای ارهارد وزیر اقتصاد وقـت آلمـان طی نطقی داشتن صنایع سنگین را بـرای‌ ایـران زائد دانسته و تـرویج کـشاورزی و صـنایع سبک را به کشور مـا توصیه نمو و این درست همان گره کوری است که تمام رشته‌های‌ تحقیق درباره«مسئله ذوبـ‌آهن»را در ایـران بصورت‌ کلاف‌ سردرگمی درآورده است.

 این گروه‌ آمریکائی‌ پس از مدتی تـحقیق و مـعاینه اظـهارنظر کرد که سنگهای‌ این معدن دارای مس زیـاد بـوده و لاجـرم تـولید آهـن از ایـن منبع مقرون بصرفه‌ نمیباشد‌.با توجه بآنکه‌ پروفسور«ارنبرگ‌»که‌ از متخصصین معدن‌شناسی آلمان میباشد،قبلا با هیئتی آزمایشهای دقیق از این‌ تپه‌ها نموده و آنالیز شیمیائی موجود،ایرادی را نـشان نداده بود.

نزدیک به‌ نیم‌ قرن پیش یکی از‌ زمین‌شناسان‌ آلمان،که سفری بایران کرده و تحقیقاتی برای کشف زغال‌سنگ‌ در کویر لوت نموده بود،در سفرنامه‌اش اشاره به وجود معادن آهن فراوان در آن نواحی مـینماید.

دسـتیابی بمعادن آهن کرمان‌ در‌ سالهای اخیر،در جوار تحقیق و کشف معادن زغال‌سنگ این ناحیه صورت‌ پذیرفت.دامنه این معادن وسیع بوده و عیار سنگ آنها در حدود شصت درصد میباشد.این منطقه کـه‌ بـین کرمان‌ و یزد‌ واقع شده‌ علاوه بر معادن آهن از قطب مورد نیاز برای تولید آهن نیز غنی است و آن معادن‌ زغال‌سنگ‌ میباشد.

اما ایرادهائی هـم بـر این منطقه وارد است که اهـمّ‌ آنـها‌ عبارتند‌ از کم آبی و قلّت جمعیت.لیکن کار استخراج‌ سنگ آهن خودبخود سبب ایجاد شهرسازی و آب و تمرکز جمعیت ‌‌خواهد‌ شد.

کارخانه ذوب‌آهن مجموعه پیچیده‌ای از صنایع مـختلف مـیباشد.امروز صنعت ذوب‌آهن بـسیاری‌ از‌ عـلوم‌ و صنایع دیگر را دربرگرفته و خیلی از این مسائل اجتماعی را تحت الشعاع خود قرار داده‌ است که آنها نیز متقابلا بر این رشته تولیدی تاثیر میگذارند.برای تولید‌ هزار تن آهن خام‌(کـه‌ تـولید روزانه یک کارخانه متوسط میباشد) باید دو هزار تن سنگ آهن با عیار متوسط،1900 تن کک،500 الی 600 تن آهک و املاح دیگر،در حدود 000،800،2 متر مکعب‌ هوا که وزن تقریبی آن 3600 تن میباشد و بالاخره در مجموع حـدود 7000 تـن مواد مـختلفه به کوره یک کارخانه ذوب‌آهن که بمنزله قلب آن میباشد بدهیم.

علاوه بر رقم فوق‌ الذکر‌ حدود 000،100 تـن آب نیز صرف خنک کردن این کوره میشود که البته این آب خـورده‌ نـشده در جـریان میماندو درست همین مسئله آب میتواند در ظاهر امر در‌ کرمان‌ تولید اشکال نماید.اما باید توجه‌ داشت که امـروز ‌ ‌مـسئله آب مسئله پول است و با حفر چند چاه عمیق میتوان بخوبی احتیاجات یک کارخانه ذوبـ‌آهن‌ را زا لحـاظ آبـ‌ حتی‌ در منطقه کرمان تامین نمود.

آهنگری تهران

آهنگری در تهران

ایجاد کارخانه ذوب‌آهن در ایران یک مقوله سرمایه‌گذاری است و نباید در وضـع کنونی ایران برای آن حساب‌ «دخل و خرج»را نمود.زیرا که اگر‌ در‌ مراحل‌ اولیه رشـد خود مقداری از‌ آب‌ کـشاورزی‌ را بـه وام میستاند،نیروی‌ کار قابل توجهی را بخدمت خود میگمارد،ایجاد شبکه‌های ارتباطی راه‌آهن و شوسه را ایجاب میکند و غیره‌...

اما‌ در‌ مراحل بعدی جبران تمام این مصارف را نموده‌ و در‌ سطحی فوق العاده بالاتر شروع به بـهره‌دهی‌ مینماید.کشاورزی را مدرنیزه نموده با تولیدات صنعتی خود امکانات فراوانی برای‌ تامین‌ و ازدیاد‌ آب آن فراهم‌ میآورد،گاز برای سوخت در شهر تولید‌ مینماید،صنایع شیمیائی را که مقامی شایسته در جهان امروز احراز نموده‌اند تـوسعه داده و بـدینوسیله جامعه را از‌ بسیاری‌ از‌ منسوجات فلزی بی‌نیاز میگرداند،خود را توسعه داده ازدیاد حاصل مینماید‌ و بالاخره‌ بعنوان«مادر صنایع»با گامهائی سریع کشور را بسمت ترقی و تکامل سوق داده آنرا بصورت یک‌ جامعه‌ مترقی‌ و پیشرفته صـنعتی درمـیآورد.

امروز در ایران افرادی وجود دارند که در این‌ جهت‌ تصمیم‌ قاطع به سرمایه‌گذاری داشته،تا حدودی تجاربی‌ هم بدست آورده‌اند.شخصی حکایت میکرد که‌ زمانی‌ یکی‌ از همین افراد که بـرای سـفارش دادن کوره کوچکی‌ به آلمان آمده بود،هنگام‌ بازدید‌ از کوره اظهار داشته است که نوک این کوره را که دودکشی بیش‌ نیست‌‌ آجرپزهای‌ خودمان هم در ایران میسازند و با النتیجه از سفارش دادن قـسمتی از دسـتگاه کـوره‌‌ خودداری‌ میکند.این کار جـرئت مـیخواهد،بـویژه در مورد فردی که تحصیلات کافی ندارد‌.این‌ جرئت‌ را برای صنعت و صنعتی شدن باید داشت.خیلی از مهندسین ما از اقدام به چنین‌ تـدابیری‌ و از ابـراز چـنین شهامتی‌ در مسائل صنعتی امتناع میورزند.یک جهش فـکری‌ لازمـ‌ داریم‌ برای آنکه درمقابل ابهت و عظمت کارخانجات و دستگاههای صنعتی خویشتن را حقیر و کوچک حس نکرده و تحت‌تاثیر‌ آنها‌ قرار‌ نگیریم.

خـوشبختانه شـرایط ایـن جهش بعلل گوناگون در ایران موجود است.بیمورد‌ نخواهد‌ بود اگـر در خاتمه کلام‌ اطلاعاتی درخصوص تولید سنگ آهن در جهان عرضه داریم.آمار منتشره‌ در‌ سال 1964 حاکی است که شوروی‌ بـا اسـتخراج 146 مـیلیون تن سنگ‌ آهن‌ با عیار سی درصد مقام اول را‌ دارا‌ بوده‌ و کشورهای دیـگر بـترتیب ذیل‌ حائز مقامهای بعدی‌ میباشند‌:امریکا 6/82 میلیون تن با عیار 54 درصد،جمهوری توده‌ای چین‌ 63 میلیون‌ تـن‌ بـا عـیار سی درصد،فرانسه‌ 9/60‌ میلیون تن‌ با‌ عیار‌ سی درصد،کانادا 86/34 میلیون‌ تـن‌‌ بـا عـیار 55 درصد،سوئد 64/26 میلیون تن با عیار 60‌ درصد‌ و در دیگر کشورها عیار سنگ آهن‌ کمتر از پانـزده‌ درصـد‌ مـیباشد‌.

بد نیست بدانیم که با‌ استخراج‌ سنگ آهن مقدار آهن موجود در جهان تغییری نـکرده و بـرخلاف نفت کم‌ نمیشود‌.مگر‌ اینکه بصورت انّمار مصنوعی و سفینه‌های‌ فضائی‌ از‌ کره زمین پرتـاب‌ شـوند‌.بـسیاری از آهن‌آلات‌ فرسوده‌ و اسقاط‌ مجددا بشکل قراضه مورد مصرف قرار میگیرند و همواره یک جریان دائمـی آهـن در جامعه‌ موجود‌ است که با جریان خون در‌ بدن‌ قابل مقایسه‌ میباشد‌.

تولید کننده انواع حفاظ آهنی ساختمان 09126215957

تولیدات ما شامل درب آکاردئونی ،  درب کشویی آهنی ، انواع حفاظ پنجره ، درب های آهنی حیاط و پارکینگ و مغازه  و انواع محافظ اهنی دیوار ،  نرده حفاظ روی دیوار مانند حفاظ شاخ گوزنی میباشد.

سایر خدمات ما : جوشکاری سیار تهران