سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

صادرات خرما بسته بندی پیارم


صادرات خرمای پیارم

شما می توانید جهت اطلاع از نرخ صادرات انواع خرما از جمله صادرات خرمای پیارم به صورت بسته بندی شده ، جهت خرید و صادرات خرمای پیاروم ، همچنین برای دریافت قیمت عمده فروشی خرما پیارم صادراتی با شماره 03137714884 تماس بگیرید

خرما پیارم یکی از مرغوب ترین و مشتری پسندترین نمونه های خرمای تولید شده در جهان میباشد. خوشبختانه این خرمای مرغوب در ایران نیز برداشت می شود. خرمای پیارم سالانه سهم بالایی از نرخ صادرات خرمای ایران را به خود اختصاص داده است.
آیا میدانید خرمای پیارم در چه مناطقی از ایران برداشت می شود؟
مرغوب ترین خرمای پیارم برداشت شده در ایران، مربوط به شهرستان حاجی آباد می باشد.

خرمای پیارم حاجی آباد

حاجی آباد یکی از شهرستان های استان هرمزگان می باشد که در جنوب ایران و در شمال استان هرمزگان واقع شده است.
شهرستان حاجی آباد از نظر آب و هوایی تابستان هایی گرم و خشک و نسبتا زمستان هایی سرد دارد. به دلیل نزدیکی و مجاورت این شهرستان به استان کرماندوره گرما در شهرستان حاجی آباد نسبت به سایر شهرهای استان هرمزگان کمتر است. که همین مسئله باعث شده حاجی آباد یکی از مرغوب ترین نمونه های خرما در کشور را در خورد پرورش دهد. لازم به ذکر است خرمای پیارم از ارقام دیررسخرما به شمار می آید.
یکی از مواردی که در بحث صادرات انواع خرما بسیار حائز اهمیت می باشد نحوه بسته بندی محصولات و فرآورده های خرما می باشد. نحوه بسته بندی علاوه بر زیبایی محصول در نگهداری و حفظ تازگی خرما بسیار موثر می باشد. خرمای پیارماز نمونه ارقام نیمه خشک خرما محسوب می شود و برای نگهداری نیاز به امکانات خاص و هزینه برداری نمی باشد و حتی در دمای اتاق نیز قابلیت نگهداری را دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.