سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

احساسات زنان

احساسات زنان/ از زبان‌ همه دوسـتان‌ کـه زمـزمه‌ها را شنیدند،باقی داستان را نیز بشنوید که حکایت عشق تمام ناشدنی است‌. در صفحه خواندنی‌ها از همان دوسـتان خواستیم تا از احساس خود بگویند از‌ اولین روزی که در‌ کلاس‌ شروع به کار کردند و بـه‌عنوان معلم،روی‌درروی دانش‌آموزان قـرار گـرفتند.شما نیز مهمان سفرهء دل ما باشید و فراخوان گرم ما را پذیرا باشید.برای ما از زمزمه‌ها و خاطرات تلخ و شیرین خود‌ بگویید تا آسیاب این مجله با جوهر قلم شما بگردد.

وارد کلاس که شـدم حتی هوا وزن داشت و گویی تمام عالم باری بر شانه‌های من بود.با خود گفتم:«که عشق‌ آسان‌‌ نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها.

حکیمه مشرقی

حس کردم چشم‌های بچه‌ها مثل شهری که از دور در تاریکی شـب بـرق می‌زند،می‌درخشد و من فقط مسحور چشم‌های پاک آن‌ها شده بودم‌.

مریم‌ سهیلی

برای نبردی نابرابر آماده شده بودم،ولی به محض ورود به کلاس احساس کردم،باید همهء نقشه‌ها و مانورهای ذهن‌ نظامی‌ام را پاره کـنم.

مـژگان سلحشور

احساس کردم باید‌ صبر‌ را در خود تقویت کنم و پیش از هر اقدامی خوب فکر کنم.

ترانه جوان‌بخت

ترس همراه با هیجان همهء وجودم را دربرگرفته بود و سکوت اولیهء کلاس به آن دامـی‌ مـی‌زد‌.اما‌ به محض شکسته شدن‌ سکوت‌ کلاس‌،دنیایی‌ از شوق و امید در برابرم جان گرفت.

زهرا وفایی

بغض گلویم را فشرده بود و دلم می‌تپید.دنیایی شگفت بود و دلی بی‌قرار‌.

مرجان‌ بشیری‌

درحالی‌که آیه‌ای را زیـر لب زمـزمه مـی‌کردم،وارد‌ کلاس‌ شدم.احساس خوشایندی بـود.بـین مـن و بچه‌ها هیچ‌ فاصله‌ای نبود.

پریسا آکسته

به یکباره از پیش‌دبستانی به کلاس سوم‌ دبیرستان‌ رفته‌ بودم.احساس عجیبی داشتم،اما با یـک نـظر دریـافتم که‌ این‌ بچه‌ها همان کوچولوهای پاکی هستند کـه فـقط کمی بزرگ شده‌اند.

زهرا قاجار

با خود می‌اندیشیدم که چگونه‌ از‌ حفاظ‌  پنجرهء نگاهشان به درون ناشناختهء وجودشان وارد شوم.

سهیلا افـشارنیا
رشد معلم » آذر 1383 - شماره 186 (صفحه 21)

یـک‌ روز‌ مـتفاوت با سایر روزها بود و من احساس شروع دوبارهء زندگی را درونـم داشتم.

معصومه یاسایی

روز‌ اول‌ به‌ همان مدرسه‌ای رفتم که خودم در آن درس خوانده بودم.وقتی وارد‌ کلاس‌ آشنای‌ خود شدم،احساس‌ شـیرینی بـه مـن دست داد؛چون فکر کردم خودم پشت میز‌ نشسته‌ام‌.

منیژه‌ مبارکی

احـساس کـسی را داشتم که از فتح قلهء دشواری بازمی‌گردد،با پاهایی استوار‌ و پرچمی‌ که بر نوک قلهء کوه در دل بـاد پیـچ و تـاب می‌خورد و بودن را‌ اثبات‌ می‌کند‌.

اعظم عبدی

وارد کلاس که شدم،دلم وسعت گرفت و احـساس کـردم هـمهء این بچه‌ها‌ مال‌ من هستند.

سوسن وحید

بچه‌ها خیلی کوچک بودند و آن‌قدر شیرین کـه بـا هـر‌ حرکت‌ کوچکشان‌،لبخندی روی صورتم می‌نشست.

فلورا اخباری

احساس کردم که خداوند لطف عجیبی را شـامل حـال‌ من‌ کرده است و این یک موقعیت عادی نیست.

فاطمه نفری

کار من در‌ مـنطقه‌ای‌ مـحروم‌ آغـاز شده بود و احساس مسؤولیت از همان ابتدا بر شانه‌هایم نشست.

ماندانا عبد اللهی

خوشحال‌ بـودم‌ و دیـدم‌ که من عاشق دانش‌آموزانم هستم.

لیلا حقیقی

به کلاس که وارد می‌شدم‌،دلم‌ پر از انـدوه از دسـت دادن عـزیزی بود.به محض ورود،آرامش عجیبی جان و روحم‌ را‌ فراگرفت‌.چشم‌های بچه‌ها به فریاد من رسیده بـود.اشـتیاق در آن‌ها موج می‌زد‌ و من‌ احساس کردم که زنده‌ام.

تولید کننده حفاظ آهنی ساختمان

حفاظ درب ورودی آپارتمان ساخت انواع دربهای آکاردئونی، درب پارکینگ، نرده راه پله، کرکره برقی، آلاچیق، نرده رو دیوار (سر خم، آبشاری و شاخ گوزنی)،پنجره، حفاظ پنجره و کلیه خدمات جوشکاری و آهنگری خود را به ما بسپارید.
ارایه خدمات برای کلیه مناطق تهران و حومه.
نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت را با ما تجربه کنید.
**رنگ،حمل و نقل و نصب رایگان**

تولید کننده انواع حفاظ آهنی ساختمان 09126215957

تولیدات ما شامل درب آکاردئونی ،  درب کشویی آهنی ، انواع حفاظ پنجره ، درب های آهنی حیاط و پارکینگ و مغازه  و انواع محافظ اهنی دیوار ،

کلاس فشرده مکالمه زبان انگلیسی در اصفهان

مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان

آموزش زبان انگلیسی

آموزش حسابداری

بهترین آموزشگاه برای کلاس مکالمه زبان انگلیسی در اصفهان به صورت حضوری و غیر حضوری توسط معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان خانم مسائلی

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان

آیلتس اصفهان

آموزش آیلتس تضمینی در اصفهان


کلاس مکالمه زبان انگلیسی در اصفهان

دوره آموزش مکالمه فشرده : کلاس فشرده مکالمه  زبان انگلیسی در اصفهان این دوره شامل 20 جلسه ساخت شناسی زبان انگلیسی و 30 جلسه مکالمه فشرده میباشد که شامل کلیدی ترین واژه ها و جملات کاربردی و محاوره ای در زبان انگلیسی است.در حدی که زبان آموز بتواند احتیاجات روزمره خود را به زبان انگلیسی بیان کند. دوره مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان به افرادی که زمان زیادی برای آموختن حرفه ای زبان ندارند و از طرفی در مسافرت ها و ارتباطات بین المللی خود به زبان انگلیسی نیاز دارند پیشنهاد میشود.

جراح زیبایی در اصفهان

http://aylinsurgery.ir/cache/resized/ffffff-400x300_300x250.jpg

جراح زیبایی در اصفهان ارائه دهنده خدمات زیبایی بدن در صورت هاشور ابرو در اصفهان

جراحی زیبایی در اصفهان

خدماتی که در این مجموعه به شما ارایه میشود شامل : زیبا سازی صورت ،سینه،اندام،جراحی ترمیمی صورت و بدن

وب سایت:  http://aylinsurgery.ir/



ساخت نرده حفاظ ساختمان


حفاظ شاخ گوزنی

نرده های فلزی تزئینی و امنیتی

نرده های فلزی تزئینی می تواند سطح خوبی از امنیت را بدون از دست دادن لبه تزئینی و سنتی برای افزایش جلوگیری از نفوذ به اموال فراهم کندو  استفاده از نرده ها برای حفاظت ساختمان استفاده بیشتری نسبت به زیبایی دارد.

نرده های فلزی سنتی ما از یک سیستم لوله گالوانیزه تولید می شود که بسیار قوی تر از نرده های فلزی تخت آهن خالص است.

این نرده های فلزی ، بی عیب برای هر نوع از باغ و یا پروژه های مسکونی هستند.انواع حفاظ آهنی روی دیوار که در بازار آهن تهران مرسوم هستند و به فروش میرسند حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای و آبشاری میباشند.

متاسفانه در ماه های اخیر بر اثر افزایش قیمت آهن در ایران این حفاظ ها هم خیلی گران شده اند ولی صنایع فلزی آریا با مدیریت با تدبیر مهندس عبدی توانسته است با دریافت دستمزد نصب حفاظ ، همچنان مشتریان خود را راضی نگه داشته و ضمن رفع نیاز امنیت برای مشتریان خود، جلوی کاهش فروش این محصول را بگیرد.

برای سفارش حفاظ های دیواری در تهران و کرج میتوانید با شماره تلفن 09126215957  تماس بگیرید


حفاظ ضد سرقت آپارتمان


درب آکاردئونی

هنگامی که بحث امنیت خانه وسط می آید، اولین چیزی که بسیاری از صاحب خانه ها روی آن سرمایه گذاری می کنند حفاظ های آهنی درب و پنجره است تا خانه را از مزاحمان محافظت کند.

از آنجا که تقاضا برای نصب درب های آکاردئونی در تهران بسیار زیاد است، ما نیز  طرح های مختلفی از درب های آکاردئونی را در ابعاد مختلف تولید میکنیم که پس از تماس مشتری موجود  بوده و خیلی سریع در دسترس قرار دهیم.

درب آکاردئونی آپارتمان

درب های آکاردئونی که توسط صنایع فلزی آریا نصب میشود دارای رنگ کوری ای است که سالها دوام دارد و از خودگی فلز آن جلوگیری میکند.این درب های آهنی به صورت تاشو باز و بسته میشود و جای خیلی کمی را اشغال میکند. بهترین رنگ های پیشنهادی برای درب آکاردئونی آپارتمان  رنگ سفید و قهوه ای و شکلاتی است که جلوه خوبی دارند.

ولی این را هم در نظر داریم که برخی از مشتریان برای آپارتمان یا مغازه خود نیاز به درب آکاردئونی خاصی داشته باشند، پس به صورت سفارشی نیز این درب های محافظ عالی را تولید میکنیم.به عنوان مثال، ممکن است نیاز به سبک تر کردن درب های آکاردئونی باشند تا باز و بسته شدن آن آسان تر شود. و یا درب های ورودی ابعاد غیر متعارفی داشته باشد که در این شرایط به صورت کاملا رایگان از محل نصب حفاظ درب بازدید میکنیم و درب سفارشی را در کتر از 4 روز تولید و نصب میکنیم.

 

برای پرس و جو و قرار ملاقات در مورد  ساخت سفارشی درب های آهنی محافظ آپارتمان در تهران ، درب های قفل شونده از داخل یا خارج از منزل ، با ما تماس بگیرید  09126215957