سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

خدمات جراحی پلاستیک کلینیک پارسیان تهران

عمل لیفت ابرو

کلینیک زیبایی پوست و بدن پارسیان توسط جراح پلاستیک مشهور جهان آقای اکبر ضیغمی، که بیشتر به خاطر فعالیت های پیشگام خود در زمینه لیپوساکشن، لیزر و جراحی میکروواسکولار  بهترین کلینیک زیبایی تهران شناخته می شود، تاسیس شد. ما به همکاری با پیشگامان در زمینه خدمات خود ادامه می دهیم.

خدمات جراحی پلاستیک کلینیک پارسیان

این کلینیک زیبایی در تهران روش های جراحی پلاستیک و زیبایی ایمن و موثر را ارائه می دهد. این از جراحی ابدومینوپلاستی در تهران  تا جراحی بینی را شامل می شود.

ما مفتخریم که در لیفت صورت و روش های لیفت ابرو و شقیقه متخصصان مشهور ایران را داریم.

ما همچنین می توانیم طیف وسیعی از شرایط از جمله مشکلات پوستی خوش خیم و مشکلات رشد سینه را درمان کنیم.

از لحظه ای که به بیمارستان خصوصی ما می رسید، ما برای حمایت از شما و ارائه یک بسته کامل که نیازهای شما را برآورده می کند، آنجا خواهیم بود.


جراحی پلاستیک چیست؟

جراحی پلاستیک به عنوان جراحی ترمیمی نیز شناخته می شود. که می تواند ظاهر صورت و بدن را ترمیم و بازیابی کند.

تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی در طبقه 5 کلینیک زیبایی اصلی مستقر هستند.

آنها متعهد به ارائه مراقبت با کیفیت بالا برای بهترین نتایج بالینی هستند.

پروتز سینه نمونه

جراحی زیبایی چیست؟

افرادی که برای جراحی زیبایی به ما مراجعه می کنند، معمولا مدت زیادی است که به این موضوع فکر می کنند.

شاید در اثر بارداری و شیردهی سینه های شما افت کرده باشد. شاید شما وزن کم کرده اید و به فکر لیفت بدن جراحی زیبایی شکم یا کشیدن شکم بوده اید.

دلایل شما هر چه باشد، ما اینجا هستیم تا گوش کنیم. مشاور مورد نظر شما می تواند در یک مشاوره خصوصی مراحل بعدی را با شما در میان بگذارد.

لیستی از برخی از محبوب ترین درمان های زیبایی ما در زیر آمده است:

پیکر تراشی بدن و لیپوماتیک 360 درجه

جراحان متخصص ما از سال ها تجربه برای ارائه روش های مجسمه سازی بدن استفاده می کنند. این نوع جراحی با هدف تقویت و شکل دادن به بدن شما انجام می شود تقویت سینه جراحان متخصص ما از سالها تجربه برای ارائه بهترین عمل پروتز سینه در تهران استفاده می کنند - جراحی با استفاده از ایمپلنت برای بزرگ کردن سینه ها و بهبود شکل آنها. جراحی کوچک کردن سینه یا عمل ماموپلاستی در تهران جراحی سینه با جراحان زیبایی پیشرو در جهان و بسته‌های رقابتی خود پرداخت خدمات یکپارچه را ارائه می‌دهد.


جراحی پلاستیک در کلینیک جراحی زیبایی بعد از درمان سرطان

جراحی یا رادیوتراپی که برای درمان انواع سرطان استفاده می شود می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد. اما ممکن است جراحی ترمیمی برای ترمیم بافت های سلامت اطراف ضروری باشد.

جراحی پلاستیک می تواند نقش مهمی در توانبخشی داشته باشد. این می تواند شامل بازسازی، پیوند پوست یا ترمیم فیستول پس از برخی سرطان ها باشد. این شامل:

سرطان سینه یک تومور بدخیم است که از سلول‌های بافت پستان شروع می‌شود. 3 درمان در دسترس است سرطان سر و گردن سرطان می تواند در هر یک از بافت ها یا اندام های سر و گردن ایجاد شود. 1 درمان در دسترس است سرطان پوست تشخیص سرطان پوست با وجود پیام‌های رسانه‌ای در مورد محافظت در برابر آفتاب و افزایش آگاهی مردم در حال افزایش است. 1 درمان در دسترس است

دکتر جراحی بلفاروپلاستی در تهران

جراحی پلاستیک به دنبال تروما

هر نوع حادثه به دلیل ضربه فیزیکی یا سوختگی می تواند باعث آسیب شود. این ممکن است منجر به از دست دادن بافت یا آسیب مستقیم به استخوان ها، اندام ها، دست ها، پاها یا صورت شود.

عفونت های شدید پوستی نیز می تواند منجر به تغییر شکل شود.

جراحی پلاستیک می تواند آسیب را ترمیم کند. جراحی زیبایی ممکن است با بازسازی ترکیب شود تا ظاهری طبیعی‌تر را بازیابی کند.

در کلینیک پارسیان، ما متخصصانی داریم که می توانند ارائه دهند:

     جراحی ترمیمی برای ترمیم اندام های فوقانی و تحتانی
     بازسازی برای بازگرداندن عملکرد و ظاهر دست. این ممکن است شامل موارد زیر باشد: فشردگی عصب، فلج دست، بیماری دوپویترن، آرتریت و گانگلیون عصبی
     بازسازی صورت برای ترمیم استخوان ها و بافت های صورت
     پیوند پوست و کاهش اسکار در بیماران دچار آسیب سوختگی به پوست یا پس از پارگی های گسترده.


برای مشاهده لیست خدمات و آشنایی با پزشکان و دیدن همه نمونه کارهای جراحی زیبایی کلینیک پارسیان وارد سایت https://parsian-beauty.ir شوید. سایر خدماتی که در سایت به آن پرداخته میشود جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، پیکر تراشی کل بدن و پرداختن به قیمت جراحی های زیبایی در این کلینیک است.

متخصصان برجسته ما مشاوران جراحی پلاستیک و زیبایی در سطح جهانی ما طیف گسترده ای از شرایط را درمان می کنند و به درمان های پیشرفته در کلینیک پارسیان دسترسی دارند. جراحان ما همه در شورای پزشکی عمومی ثبت نام کرده اند. این نهاد نظارتی برای پزشکان فعال در بریتانیا است. همه آنها عضو انجمن جراحان پلاستیک زیبایی تهران هستند. همراه با انجمن جراحان پلاستیک، ترمیمی و زیبایی تهران. مشاور شما با صبر و درک با شما رفتار خواهد کرد. آنها به شما زمان خواهند داد تا هر سوالی که ممکن است داشته باشید بپرسید. سفر خود را از امروز شروع کنید و با یکی از مشاوران ما مشاوره رزرو کنید.

برای اطلاع از هزینه عمل های زیبایی ۱۴۰۲ همینجا روی عنوان کلیک کنید.

آدرس کلینیک : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان دستگردی، پلاک 372، طبقه 3

شماره تماس: 09304048043