سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

فوم ساختمانی در اصفهان


	
کارخانه فوم سازی اصفهان
اگر ساکن اصفهان هستید و به دنبال یک کارخانه فوم سازی در اصفهان می باشید نام صنایع فوم سازی هاشمی را به خاطر بسپارید. صنایع فوم سازی هاشمی یکی از کارخانه های فوم سازی در اصفهان است. این کارخانه با سال ها تجربه اقدام به تولید فوم  ساختمانی در اصفهان  در انواع مختلف می نماید و محصولات تولید شده در صنایع هاشمی از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید فوم برای ساختمان سازی دارید صنایع فوم هاشمی به خوبی می تواند نیاز شما را تامین کند.
فوم های ساختمانی که توسط فوم سازی هاشمی تولید می شود کاملا با دستگاه های فول اتوماتیک ساخته شده و پاسخگوی هر تیراژی می باشند. این کارخانه به منظور فروش فوم در اصفهان شروع به فعالیت کرده است اما در حال حاضر فعالیت این کارخانه تنها معطوف به اصفهان نمی باشد و  با گسترش بازار می تواند نیاز سایر استان های کشور را نیز تأمین کند.

 پنجره آلومینیومی

 تلفن های سفارش و خرید فوم : 09133280032 - 09139169397  - 03145411410

 

سازنده حفاظ ساختمان


نرده حفاظ ساختمان

صنایع فلزی ساختمانی آریا بزرگترین سازنده حفاظ ساختمان تولید کننده در زمینه نرده حفاظ ساختمان .فعالیت خود را ابتدا با ساخت و نصب حفاظ های دیوار در تهران و کرج آغاز کرد و پس از آن انواع حفاظ پنجره ضد سرقت  و درب و حفاظ های بالکن و تراس در طرح های ساده و فرفورژه  و درب آکاردئونی و حفاظ های دیواری را نیز به تولیدات خود اضافه کرد.

ساخت و نصب انواع حفاظ پنجره آکاردئونی،فرفورژه،متحرک،ساده و ارزان یا سنگین و لوکس

انواع حفاظ دیواری آبشاری،لیلیوم،شاخ گوزنی،بوته ای

15 سال تجربه فروش آهن به قیمت کارخانه در اصفهان، فروش انواع قوطی و پروفیل ، نبشی و ناودانی ، انواع لوله ، سپری ، تسمه ، آهن فروشی فریدونی ورق های روغنی سیاه ، رنگی و گالوانیزه ، میلگرد ، تیرآهن ، کلیه مستقلات سوله و سایر محصولات وارداتی موجود در بازار

بزرگترین تولیدکننده درب های آکاردئونی در تهران

بازدید رایگان برای تخمین قیمت و مشاوره در همه مناطق تهران

حفاظ پنجره دوجداره upvc

با شماره 09126215957 تماس بگیرید