سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

طرح نمونه سال99 در استان چهارمحال بختیاری

رخشان سپهر خاوران

گروه صنعتی رخشان سپهر خاوران بهترین تولید کننده مواد اولیه صنایع غذایی با بهره گیری از متخصصین مجرب و به روزترین تجهیزات و دستگاه ها، به عنوان پیشرو در زمینه تولید مواد اولیه صنایع غذایی از جمله انواع استابلایزر مواد غذایی لبنی و گوشتی یا همان پایدارکننده های فراورده های لبنی و گوشتی و تولید کننده انواع نمک های فسفات در ایران به شمار می آید.
این مجموعه که با همت بالای جوانان ایرانی و بهره مندی از کارکنان دلسوز همواره در تلاش برای اشتغال زایی بیشتر و حمایت از تولید ملی بوده است، اقدام به گسترش فعالیت های خود کرده و با برنامه ریزی و احداث خطوط صنایع غذایی مختلف از جمله تولید و فراوری قهوه، چای، انواع دمنوش های گیاهی، آب آشامیدنی، شکلات، کیک و کلوچه موجبات کارآفرینی هر چه بیشتر را فراهم آورده است.
گروه صنعتی رخشان سپهر خاوران علاوه بر کسب عنوان طرح نمونه سال از وزارت صنعت و معدن در استان چهارمحال بختیاری، با ورود به حوزه ورزش و فرهنگ رسالت اجتماعی خود را نیز به انجام رسانده است.
این مجموعه پویا با توسعه سطح تولیدات خود و در راستای حمایت از تولید ملی و تلاش برای شکوفایی هر چه بیشتر کشور عزیزمان با بهره گیری از دانش متخصصین، تجربیات ارزشمند و سوابق درخشان خود و شناخت قابلیت های موجود در منطقه و کشورهای همسایه، در آینده ای نزدیک سهم بزرگی در بازار خاورمیانه خواهد داشت و به عنوان یکی از بزرگترین صادر کنندگان مواد اولیه صنایع غذایی شناخته خواهد شد.
مزایای زیادی برای نگهداری مواد غذایی با استابلایزر مواد غذایی وجود دارد، مانند توانایی جلوگیری از خراب شدن و فساد ناشی از کپک، مخمر، بوتولیسم و سایر وسایل مسمومیت غذایی. نگهداری همچنین هزینه مواد غذایی را کاهش می دهد و عمر مفید را افزایش می دهد. وقتی صحبت از نگهدارنده مواد غذایی یا استابلایزر مواد غذایی می شود، دو روش وجود دارد: فیزیکی و شیمیایی. خشک کردن، سرد کردن و انجماد نمونه هایی از حفظ فیزیکی هستند. نگهداری شیمیایی شامل افزودن مواد به غذا به منظور جلوگیری از اکسیداسیون، ترشیدگی، رشد باکتری و غیره است. نگهداری شیمیایی شامل "افزودنی ها" است. اگرچه مواد نگهدارنده ای وجود دارند که به طور طبیعی وجود دارند، مانند نمک، شکر و آب لیمو، اما شرکت های بزرگ اغلب از مواد شیمیایی مصنوعی استفاده می کنند و آنها را به مواد نگهدارنده مصنوعی تبدیل می کنند.
 بهترین تولید کننده مواد اولیه صنایع غذایی

انتخاب شده به عنوان طرح نمونه صنعتی استان در سال 99 

 
گروه صنعتی رخشان سپهر خاوران بهترین تولید کننده مواد اولیه صنایع غذایی با برند ژاماسب گام، طراح، مخترع و تولید کننده با تجربه تخصصی در زمینه طراحی و تولید مواد اولیه مورد نیاز برای صنعت لبنیات و فرآورده های گوشتی با مجهزترین و مدرن ترین امکانات و تجهیزات ازمایشگاهی توانسته است با اتکا به پرسنل متخصص، اهتمام به کیفیت و افزایش رضایت مشتری به نامی معتبر در این عرصه تبدیل شود.
 
برخی از تولیدات این کارخانه: