سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

آپارتمان مبله در اصفهان رزرو اسکان

اجاره خانه مبله اصفهان/ خانه مبله اجاره ای اصفهان/ خانه مبله اجاره در اصفهان/ رهن خانه مبله در اصفهان/ منزل مبله اصفهان دیوار/ خانه مبله اجاره ای در اصفهان/ کرایه خانه مبله در اصفهان/اجاره کوتاه مدت اصفهان/ اجاره آپارتمان کوتاه مدت اصفهان/ اجاره کوتاه مدت آپارتمان در اصفهان/ اجاره کوتاه مدت در اصفهان/ رزرو اسکان اصفهان اجراه دهنده آپارتمان مبله در اصفهان برای اقامت موقت مسافران در اصفهان اجاره آپارتمان مبله در اصفهان ،اجاره روزانه خانه در اصفهان ، خانه اجاره ای روزانه در اصفهان آپارتمان مبله در اصفهان/ اجاره موقت آپارتمان مبله در اصفهان/ رهن آپارتمان مبله در اصفهان/ آپارتمان مبله موقت در اصفهاناسکان در اصفهان|اقامت موقت در اصفهان/ قیمت اجاره آپارتمان مبله در اصفهان/اسکان در اصفهان اجاره روزانه آپارتمان مبله در اصفهان/ آپارتمان مبله اجاره ای  اجاره روزانه خانه در اصفهان/ اپارتمان مبله اجاره اصفهان/ قیمت آپارتمان مبله در اصفهان/ اجاره هفتگی آپارتمان مبله در اصفهان/ رهن و اجاره آپارتمان مبله در اصفهان/خانه مبله اصفهان/ منزل مبله اصفهان/ آپارتمان مبله اصفهان/ خانه مبله در اصفهان/در سایت مجموعه ; که به جمع آوری اطلاعات مشاغل فعالیت دارد و بک لینک داردبخش حقوقی وکیل خوب در اصفهان ، دانش آموخته رشته حقوق قضائی و دارای پروانه پایه یک وکالت وکیل در اصفهان آماده قبول پرونده در انواع دعاوی حقوقی، معاملات ، کیفری ، قتل ، خانواده ، ثبتی/انجام کلیه پروژه های کف سازی بتنی صنعتی،کف سازی سوله و پارکینگ در سرتاسر کشور کف سازی کارخانه ،کف سازی پارکینگ ، کف سازی محوطه، کف سازی بیمارستان ،اجرای کف سازی پمپ بنزین ،کف سازی سردخانه ،کف سازی آزمایشگاه و انبار ها/اجرای کفسازی بتنی صنعتی برای سوله و پارکینگ ... بهترین قیمت اجرای بتن سخت صنعتی با گروه صنعتی پالیش بتن، کف سازی برای کارخانه،بتن سخت صنعتی مقرون به صرفه با نگهداری و نظافت آسان اجرای بتن منقش و بتن اکسپوز بهترین قیمت بتن استامپی آرملات و اجرای ارملات قیمت بتن آرملات ، آرملات چیست ، نحوه اجرای آرملات ، قیمت آرملات ، لیست قیمت آرملات ، مشخصات فنی آرملات ، پوشش آرملات ، انواع آرملات /تولید و ساخت و نصب حفاظ روی دیوار ، حفاظ شاخ گوزنی یا نامنظم ، حفاظ نیزار، حفاظ بوته ای ، سرنیزه حفاظ آهنی و حفاظ رو دیواری در تهران ، حفاظ لیلیوم ، تولید کننده حفاظ ساختمان/درب آکاردئونی و در آهنی با بهترین قیمت ، ساخت انواع درب های آکاردئونی و انواع در آهنی حیاط و پارکینگ ،درب آکاردئونی آهنی ورودی ساختمان در اهنی های جدید و قیمت مناسب/ساخت حفاظ پنجره آهنی فرفورژه وساده قیمت مناسب حفاظ پنجره همراه با نصب و رنگ کوره ای انواع حفاظ ساختمان برای روی دیوار و درب ویلایی ساده و فرفورژه/انجام کلیه فعالیت های ساختمانی از قبیل نماشویی شرکت های کار در ارتفاع شرکت کار در ارتفاع کرج پیچ و رولپلاک نما , رنگ کردن نما , نورپردازی و کار در ارتفاع بدون داربست در کمترین زمان و با عالی ترین کیفیت/ بدترین شرکت فروشنده دستگاه دفع حشرات ایران دی اچ شرکت ایران دی اچ دفع حشرات سوسک ریزنظرات درباره دستگاه ایران دی اچ قیمت ایران دی اچ نمایندگی ایران دی اچ قیمت دستگاه فراصوت ایران دی اچ شماره تماس شرکت ایران دی اچ شماره پیامک ایران دی اچ قیمت دستگاه دور کننده حشرات دستگاه دفع حشرات ایران دی اچ دیجی کالادستگاه دفع ساس

مجموعه

بانک اطلاعات مشاغل مجموعه


در سایت مجموعه ; که به جمع آوری اطلاعات مشاغل فعالیت دارد و بک لینک داردبخش حقوقی وکیل خوب در اصفهان ، دانش آموخته رشته حقوق قضائی و دارای پروانه پایه یک وکالت وکلیل در اصفهان آماده قبول پرونده در انواع دعاوی حقوقی، معاملات ، کیفری ، قتل ، خانواده ، ثبتی/انجام کلیه پروژه های کف سازی بتنی صنعتی،کف سازی سوله و پارکینگ در سرتاسر کشور کف سازی کارخانه ،کف سازی پارکینگ ، کف سازی محوطه، کف سازی بیمارستان ،اجرای کف سازی پمپ بنزین ،کف سازی سردخانه ،کف سازی آزمایشگاه و انبار ها/اجرای کفسازی بتنی صنعتی برای سوله و پارکینگ ... بهترین قیمت اجرای بتن سخت صنعتی با گروه صنعتی پالیش بتن، کف سازی برای کارخانه،بتن سخت صنعتی مقرون به صرفه با نگهداری و نظافت آسان اجرای بتن منقش و بتن اکسپوز بهترین قیمت بتن استامپی آرملات و اجرای ارملات قیمت بتن آرملات ، آرملات چیست ، نحوه اجرای آرملات ، قیمت آرملات ، لیست قیمت آرملات ، مشخصات فنی آرملات ، پوشش آرملات ، انواع آرملات /تولید و ساخت و نصب حفاظ روی دیوار ، حفاظ شاخ گوزنی یا نامنظم ، حفاظ نیزار، حفاظ بوته ای ، سرنیزه حفاظ آهنی و حفاظ رو دیواری در تهران ، حفاظ لیلیوم ، تولید کننده حفاظ ساختمان/درب آکاردئونی و در آهنی با بهترین قیمت ، ساخت انواع درب های آکاردئونی و انواع در آهنی حیاط و پارکینگ ،درب آکاردئونی آهنی ورودی ساختمان در اهنی های جدید و قیمت مناسب/ساخت حفاظ پنجره آهنی فرفورژه وساده قیمت مناسب حفاظ پنجره همراه با نصب و رنگ کوره ای انواع حفاظ ساختمان برای روی دیوار و درب ویلایی ساده و فرفورژه/انجام کلیه فعالیت های ساختمانی از قبیل نماشویی شرکت های کار در ارتفاع شرکت کار در ارتفاع کرجپیچ و رولپلاک نما , رنگ کردن نما , نورپردازی و کار در ارتفاع بدون داربست در کمترین زمان و با عالی ترین کیفیت/ بدترین شرکت فروشنده دستگاه دفع حشرات ایران دی اچ شرکت ایران دی اچ دفع حشرات سوسک ریزنظرات درباره دستگاه ایران دی اچ قیمت ایران دی اچ نمایندگی ایران دی اچ قیمت دستگاه فراصوت ایران دی اچ شماره تماس شرکت ایران دی اچ شماره پیامک ایران دی اچ قیمت دستگاه دور کننده حشرات دستگاه دفع حشرات ایران دی اچ دیجی کالادستگاه دفع ساس

Iran Market

 Iranian Commodity Sales, Iranian Products Export, Iranian Food, Iran Petrochemicals, Iran Industry and Industrial Machinery, Contact Information All Iranian Suppliers and Exporters are on this site.

پیگیری شکایات از شرکت ایران دی اچ

نظرات درباره دستگاه ایران دی اچ

راهکارهای دائمی برای فراری‌ دادن و دفع حشرات موذی بدون مواد سمی و سمپاشی به وسیله دستگاه های دفع حشرات ایران دی اچ

راهکارهای مختلفی برای خلاص‌شدن از دست حشرات در خانه‌ها وجود دارد که خود این راه‌ها ضرر و آسیب‌های جبران‌ ناپذیری برای ما و محیط زیست دارد. در ضمن فراموش نکنیم خارج از آسیب‌های ذهنی، حشرات به عنوان ناقل بیماری‌ها هم مضر هستند.

از مزایای استفاده از دستگاه‌های دفع دائمی حشرات و حیوانات موذی DH برای ایرانیان، احترام به محیط‌ زیست برای جلوگیری از کشتن حیوانات موذی و فقط دفع آنها از محیط‌ زندگی خود است که به هرحال هرکدام از این موجودات رسالتی در چرخه آفرینش بر عهده دارند. همچنین عدم آسیب به افراد خانواده بر اثر استفاده از سموم شیمیایی است که علاوه بر هزینه مکرر، موجب بیماری‌های مختلف، واکسینه‌شدن نسل بعدی جانواران به آن سم و در پی آن استفاده از سم‌های قوی و قوی‌تر است که همه اینها سرطان‌ زاست. دستگاه دفع حشرات التراسونیک

استفاده از دستگاهی بسیار کوچک بدون نیاز به موادشیمیایی (حتی قرص) و با استفاده از تکنولوژی نوین التراسونیک در محدوده کاملا بی‌خطر که در طبیعت به وفور یافت می‌شود (کیلو هرتز) باعث فراری دادن حشرات و حیوانات موذی برای همیشه می‌شود.

برای مشاهده این محصولات، مدت عمر دستگاه‌ها و استانداردهای این مجموعه می‌توانید به وب‌ سایت ایران شرکت ایران دی اچ مراجعه کرد. مراکز خدمات پس از فروش شرکت IRAN DH در سراسر کشور در حال فعالیت هستند.

سابقاً بینی گوسفندان را در موقع لارو ریزی مگس ها که مدت نسبتا کوتاهی است با ترکیبی به نام قطران کاج (Pine tar) چرب می کردند. در دامداری های وسیع قطعات سنگ نمک را که مورد علاقه گوسفند زنده است در سوراخ هایی که دهانه آنها به اندازه قسمت جلوی پوزه گوسفند است و در عمق ۱۰ سانتی متری قرار می دهند و دیواره این سوراخها را با ترکیب مذکور آغشته می کردند. گوسفندان برای استفاده از نمک پوزه خود را داخل این سوراخها نموده و به ماده مذکور آلوده می نمودند که برای مگس ها فراردهنده است. داروهایی نیز برای تزریق به دامهای آلوده توصیه می شود که باید به دامپزشکان مراجعه نمود.

 

حفاظ شاخ گوزنی،لیلیوم تهران

حفاظ ساختمان

تولید کننده های حفاظ آهنی ساختمان

بزرگترین کارخانه تولید کننده حفاظ در ایران بهترین ها، آریا حفاظ رو انتخاب می کنند ! ☇جذب نمایندگی در سراسر ایران ☇ با بیش از ۱۵ سال سابقه ☇ هندسه ضد نفوذ مهندسی شده در تولید ☇ تکنسین نصب حرفه ای و با تجربه ☇ ارائه مشاوره رایگان توسط مدیریت فروش ☇این حفاظ ها دارای : - بهترین نوع جوش، Co2 دو طرفه - بهترین نوع رنگ، الکترواستاتیک کوره ای - بهترین نوع میلگرد، میلگرد ضخیم - بهترین نوع تیزی، 3 سانت برش - بهترین نوع نصب، به صورت پین گذاری می باشند . ☇حفاظ های آریا حفاظ دارای برترین کیفیت بازار و مورد تایید پلیس امنیت بوده و مناسب برای خانه، باغ، ویلا، اداره، کارخانه، شرکت، بیمارستان و.. می باشند . این حفاظ ها، به انتخاب مشتری، در ارتفاعات و تراکم های مختلف قابل تولید بوده و نوع رنگ هم به انتخاب شما مشتریان عزیز می باشد . ☇جهت اعلام قیمت مصوب حفاظ ها تماس بگیرید .

برای سفارش و خرید انواع حفاظ ساختمان با شماره 09126215957 در تماس باشید

چطور می شود نگاه غلط به وکیل در اذهان عمومی را تغییر داد؟


    خوشبختانه در چند سال اخیر در نزد مسوولان قوای سه گانه، نوعی واقع بینی و دور شدن از ذهنیت گرایی در برخورد با مسائل مختلف مملکتی پیدا شده که در بحث وکالت هم گفتمان هایی که ریاست محترم جمهور و همچنین مسوولان قوه قضاییه و مقننه دارند جملگی حکایت از این دارد که باید از وکلاحمایت کرد و وکیل خوب و سالم را مورد حمایت و مراقبت قانونی قرار داد. پس توجه به حرفه وکالت و سلامت وکالت یک توجه عمومی است، علت اینکه برخی از معدود همکاران ما با استفاده از روش های عند المتعارف برای تحصیل نتیجه به بعضی از انحراف ها روی می آورند قابل تسری به جامعه وکالت نیست. یک نکته را باید به خاطر داشته باشیم که خانواده حقوقدان کشور با وصف تکثر، خانواده کوچکی هستند که نوعی کنترل حرفه یی بر رفتار یکدیگر دارند. وکیل خوشنام، قاضی و کارمند شناخته شده اند و وکیل و قاضی و کارمند به نام شناخته شده اند، اگربتوانیم با احترام به همدیگر جایگاه قانونی نهاد وکالت و قضاوت را بشناسیم و این فاصله را قبول داشته باشیم با از بین رفتن آن سوءتفاهم فی ما بین که فضای فعلی را در عدالت قضایی مسموم کرده است می توانیم به این انحرافات کوچک و ناسازگاری های حرفه یی پایان دهیم یا ببخشیم. واقعیت این است که کانون وکلابا داشتن دادسرایی که متشکل از خود وکلااست و دادگاه انتظامی بی رحمانه با معدود وکلاخاطی برخورد می کند. اگر همین برخورد در قوه قضاییه صورت بپذیرد و برخی از مشکلات و چالش های موجود که دقت را فدای سرعت می کند در سیستم قضایی را با نوعی نظارت تخصصی و در حقیقت عالی مخلوط کنم وکلاو قضات می توانند نسبت به کار یکدیگر کنترل متقابل داشته باشند. بنابراین همان گونه که اکثر کشورهای جهان این تجربه تلخ را داشته اند ولی موفق شده اند امروز فرهنگی را نهادینه کنند که اصولاوکیل به نام اسکان وکالت در نظام قضایی را نخواهد داشت و قاضی بدنام امکان ادامه کار ندارد.
    
     چگونه می شود نگاه اپوزیسیون بودن را از وکیل دور کرد؟
    پاسخ به این سوال باید در پرتو تحولات سه دهه اخیر ارائه شود قطعا عنایت دارید که این التهاب و در واقع تفکر صلبی- رواکنشی نسبت به یکدیگر طوری در سه دهه اخیر وجود داشته که حتی مسوولان سیاسی کشور هم در برخورد با یکدیگر به جای تحمل و اعمال ظرفیت با ادبیاتی غیرقابل قبول یا غیرمتعارف برخورد داشته اند. معمولاکشورهای در حال توسعه یا کشورهایی که در آنها انقلاب صورت گرفته است تا رسیدن به یک جایگاه متعارف و فرهنگی باید یک فرآیند زمانی و در واقع تشکیلاتی را طی کنند، تابه نوعی تسامح و تساهل و در واقع ظرفیت پذیرش نقد و نگاه مخالف طرف مقابل را پیدا کنند. ما در سیستم قضایی تنقیح اجرایی آرام آرام چنین شرایطی را شاهد هستیم، تغییر مجازات اسلامی از یک قانون ارعابی به یک قانونی که به اصلاح جامعه پذیری و درمان توجه می کند و بحث تعویق صدور حکم تا جایگزین مجازات حبس و در واقع اقدامات تامینی و تربیتی، سن مسوولیت کیفری را لحاظ قرار می دهد در جرایم مجازات حبس و قصاص و رکن معنوی را به گونه یی سامان می دهد که قاضی با استفاده از آن می تواند حداکثر ارفاق را نسبت به متهم اعمال کند یا در فضای اجرای روسای جمهور در رابطه با مسائل سیاسی از فضایی صحبت می کند که در واقع تکثر و نوعی تفاوت اندیشه ها می تواند حاکم باشد به نظر می رسد در بحث حمایت از وکیل یا در واقع امنیت دفاعی وکیل و امنیت بعد از دفاع در پرتو این فرآیند با اندکی فرهنگ سازی و توزیع عالمانه و عارفانه و بیان این مطلب که به هرحال از این متهم وکیلی باید دفاع کند با آموزش به وکلای عزیز که حتی دفاع از متهم سیاسی نیز مستلزم رعایت اصول دفاعی غیرشخصی و سیاسی است. فضا آرام آرام و به تدریج به گونه یی تغییر خواهد یافت که وکلابه دلیل دفاع از موکلین سیاسی و امنیتی خود مورد مواخذه قرار نگیرند این کار نیاز به گفتمان، نیاز به در واقع توجیه و تبیین و ارائه استدلال در نهاد دفاعی و قضایی دارد.
    
     انتخابات صحیح می تواند در تثبیت کانون و مطالباتش جایگاهی داشته باشد؟
    از سال 1376 به بعد فضای نه چندان همکاری بین نهاد وکالت و قوای عمومی به ویژه قوه قضاییه شاید ناشی از استمرار مدیریتی بوده است که اگر با اندکی تغییر و فکری نو منطبق با واقعیت ها این مدیریت ارتقا می یافت این مشکلات موجود یا وجود نداشت یا به حداقل رسیده بود من یک مثال می زنم: امروز وکیل دادگستری در ورود به دستگاه قضایی با نوعی بازرسی بدنی غیراستاندارد و غیرمتعارف روبه رو است در حالی که این مشکل با یک همکاری متقابل بین کانون وکلاودستگاه قضایی قابل ارتقا بود. مدیر کانون با وزیر دادگستری یا مسوولان قضایی می تواند زمینه یی را فراهم آورد با اندکی صرف هزینه دستگاه های جدید مراقبتی و کنترل ورود تهیه نمایند که وکلابا داشتن کارت های مخصوص که قابل شناسی با آن دستگاه است وارد حوزه ها شوند در حالی که 10 سال وکلابا این معضل گرفتار هستند. انتخابات می تواند زمینه ساز تحولی در چیدمان جدید مدیریتی باشد و قطعا اگر وکلابیشتر مشارکت کرده و احساس مسوولیت کنند با انتخاب وکلایی که قطعا نگاه مناسب تری با نهادهای ذ ی ربط برقرار خواهند کرد بستر یک تحول کیفی و کمی در مدیریت خواهند داشت. از مدیران گذشته ممنونیم و از تجارب آنان و قطعا از افرادی که با حضور وکلادر انتخابات سکان اداره کانون را دردست خواهند گرفت. بنابراین انتخابات به علت حاکمیت آرام می تواند گام های موثری در این زمینه بردارد البته شاید شرایط مطلوب نیاز به زمان داشته باشد و از لوازم تحول مدیریت کانون است .

بیرون وکلادیگران را و درون شان خودشان را می کشد

جالب است که در میان ارقام و اعداد هزار میلیارد ریالی و دلاری که بعضا تکلیف آنها معلوم نیست یا گم شده است یا هیچ حسابدار و حسابرسی نمی تواند رد آنها را پیدا کند و همین طور سوالات بی پاسخی نظیر اینکه مثلااگر وجهی نزد بنده امانت بود و آن را به حساب سپرده ثابت گذاشتم آیا می توانم سود آن را به نفع خودم برداشت و آنگونه که دلم می خواهد خرج کنم، ماجرای حق الوکاله وکلای دادگستری مثل «حدیث عشق» هر چه که تکرار می شود ظاهرا نامکرر است. وکالت دادگستری شاید تنها صنف و حرفه ای باشد که شاغلان آن مالیات دستمزد خود را پیش از دریافت می پردازند. به عبارت دیگر تا زمانی که معادل ٥ درصد از حق الوکاله نگرفته را به وکالتنامه خود تمبر مالیاتی الصاق نکنند، هیچ دادگاهی آنها را به عنوان وکیل نمی پذیرد و در همین مرحله نیز باید ٢٥/١ درصد سهم کانون و نیز ٥/٢ درصد سهم صندوق حمایت از وکلارا بپردازند. علاوه بر اینها همه ساله در موقع تمدید پروانه کار خود باید هفتصد هزار تومان به عنوان هزینه خدمات قضایی به قوه محترم قضاییه بدهند. البته ما تا به حال متوجه نشدیم این پول بابت کدام خدمت قضایی از وکلاگرفته می شود (ظریفی می گفت این اجرت المثل صندلی هایی است که وکیل در موقع حضور در محکمه روی آن می نشیند و حق عبور از کریدورهای دادگستری است که وکیل در آنها تردد می کند!)
     ماده ١٩ لایحه قانونی استقلال کانون وکلامقرر داشته «میزان حق الوکاله در صورتی که قبلابین طرفین توافق نشده باشد، طبق تعرفه... تعیین خواهد شد... » بنابراین هیچ محدودیتی برای میزان حق الوکاله وکیل وجود ندارد و کافی است وکیل حقوقی را که ابتدا گفتیم به صاحبان حق یعنی اداره دارایی، صندوق حمایت و کانون وکلاپرداخت کند، دیگر هیچ کس نمی تواند مدعی او باشد. اما در عالم واقع آن رقم های میلیاردی که از این سو و آن سو شنیده می شود احتمالاحق الوکاله هایی است که وکلای خاصی برای پرونده های خاص (مثلاپرونده های اصل ٤٩ قانون اساسی) می گیرند و بعد ماجرا را برای دوستان و همکاران سابق خود تعریف می کنند تا آنها بر خلاف آن قاعده مشهور که می گوید قیاس بر استثنا و تعمیم استثنا جایز نیست، وضعیت دوستان و همکاران سابق خود را بر اوضاع همه وکلای دادگستری که هشت تعداد بی شماری از آنها در گروی نه شان است منطبق می کنند و نتیجه این می شود که همکاران جوان ما با آش نخورده و دهان سوخته پاسخگوی ادعای ماموران محترم وزارت دارایی و گاهی هم توقعات اجتماعی و چشمداشت های زن و بچه می شوند.
     واقعیت این است که در دعاوی مالی میزان حق الوکاله به طور دقیق پیش بینی شده است یعنی درصدی که وکیل باید بر مبنای آن حق الوکاله بگیرد، روشن است این موارد در آیین نامه تعرفه حق الوکاله به وضوح آمده است.
    البته اگر وکیل و موکل به رقمی بالاتر توافق کنند، برای آنها الزام آور است. جالب این است که واضع تعرفه حق الوکاله در ماده چهار این تعرفه ضابطه شگفت انگیزی پیش بینی کرده و گفته است حق الوکاله هر مرحله در پایان همان مرحله به وکیل پرداخت می شود! این به آن می ماند که همان واضع محترم آیین نامه حقوق و مواجب خود را در آخر هر سال شمسی دریافت کند و مابقی سال را لابد با استقراض از دوست و فامیل بگذراند. مرحوم دکتر سیدحسن امامی می گفت وکیل خوب چنان وکیلی است که بتواند قسط دوم حق الوکاله اش را از موکل بگیرد. با این حکم ماده ٤ آیین نامه تعرفه ظاهرا گرفتن قسط اول هم منتفی است. در این تعرفه ابداعات شگفت انگیز دیگری نیز آمده است، به این نحو که برای نوشتن لوایح و دادخواست ها حق الزحمه ای تعیین شده که به شوخی بیشتر شبیه است مثل تنظیم دادخواست یا شکواییه ٢٠٠ هزار ریال، تنظیم لایحه تا ٥ صفحه هر صفحه ٢٠ هزار ریال و بیش از آن تا هر میزان هر صفحه ١٠ هزار ریال حداکثر تا ٣٠٠ هزار ریال و از این قبیل ابداعات در آیین نامه تعرفه بسیار است، ضمن اینکه در آغاز آیین نامه ادعا شده که این متن بر مبنای پیشنهاد کانون های وکلای دادگستری تنظیم شده است. حال آنکه متن ارسالی به قوه محترم قضاییه هیچ شباهتی به متن آیین نامه نداشته است. به هر حال همچنان که بارها گفته ایم بیرون وکلادیگران را و درون شان خودشان را می کشد. شاید تبلیغات وسیع در مورد حق الوکاله ها باعث شده است که سالانه ٢٥ هزار فارغ التحصیل حقوق داشته باشیم و حسب مسموع ٦٠٠ هزار لیسانسیه حقوق جویای کار داریم که به تعبیر برخی باید به هر یک از آنها یک پروانه وکالت داد تا به امید حق الوکاله های میلیاردی وارد بازار بیکاری شوند.
     ضمنا همین وکلامکلفند در سال تعدادی پرونده های حقوقی معاضدتی و پرونده های تسخیری در امور کیفری را بدون دریافت دیناری بپذیرند و انجام دهند.

هجوم بازماندگان چرنوبیل به پارلمان اوکراین


    یورونیوز: هزار نفر از افرادی که در جریان پاکسازی چرنوبیل آسیب دیده بودند، در مخالفت با حذف مقرری تعیین شده برای آنها به پارلمان اوکراین حمله ور شدند. تظاهرکنندگان در حالی که شعار «ننگ بر شما باد» سر می دادند با شکستن میله های حفاظ ساختمان پارلمان قصد ورود به آنجا را داشتند اما پلیس ضدشورش راه آنان را سد کرد. سپتامبر گذشته مبلغی که به عنوان مقرری برای کمک به صدمه دیدگان پاکسازی نیروگاه چرنوبیل پرداخت می شد، قطع شد. رآکتور نیروگاه اتمی چرنوبیل در سال ۱۹۸۶ منفجر شد.
   

حفاظت از ساختمان ها در برابر زلزله

 محققان دانشگاه لیورپول در تحقیقات خود نشان داده اند امکان ابداع شنل نامرئی کننده یی که ساختمان ها را در برابر زمین لرزه ها محافظت کند، وجود دارد. امواج زلزله یی که در اثر زمین لرزه ها تولید می شوند، شامل امواج توده یی است که از میان زمین و امواج سطحی که از کنارشان می گذرند، عبور می کنند. این فناوری جدید مسیر امواج سطحی را که باعث بروز بیشترین آسیب هستند و بیشترین تخریب را در طول زمین لرزه ها موجب می شوند، کنترل می کند. این فناوری شامل استفاده از حلقه های مرکزی پلاستیکی است که بر سطح زمین نصب می شوند تا امواج سطحی را منتقل کنند. با کنترل نرمی و کشسانی این حلقه ها، امواج در حال حرکت از میان شنل به آرامی به مواد منتقل شده و به نوسانات کوچک تری به لحاظ فشار و تراکم تبدیل می شوند و پس از آن امواج سطحی به آرامی به بیرون از شنل محافظ هدایت می شوند. محققان می گویند نصب این حلقه ها در پی های ساختمانی می تواند تکنیک جدید برای حفاظت ساختمان ها در برابر زلزله باشد.

سازه و وضعیت ساختمان پلاسکو


    ساختمان پلاسکو در تقاطع خیابان استانبول و فردوسی تهران در سال 1336 تا 1337 طراحی شد و ساخت آن تا 1341 به طول انجامید. این بنای بلندمرتبه به وسیله دو آرشیتکت آمریکایی به نام های بنجامین براون و اسپرو دالتاس طراحی شد. این دو در سال 1336 (1957 میلادی) در تهران شرکت براون – داتلاس و شرکا را تشکیل دادند. این شرکت به مدت 25 سال در ایران و عربستان فعال بود و به جز ساختمان پلاسکو بناهای دیگری نیز در ایران ساختند. دیدگاه آنها استفاده از مصالح محلی، کارگرهای ماهر و تنظیم مخارج مناسب برای پروژه بود که در اغلب بناهای طراحی شده توسط آنها در دهه 50 و 60 میلادی رعایت شده است. از زمان ساخت پلاسکو تا به امروز شیوه های معماری و تکنولوژی های ساخت و ضوابط و استانداردها و قوانین مربوط به آنها در ایران و جهان پیشرفت های زیادی را به خود دیده است، از این میان آنچه رعایت نشدن آنها بیشترین سهم را در آتش سوزی و تخریب پلاسکو دارند عدم رعایت مقررات مربوط به حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق و مراقبت و نگهداری از ساختمان ها است. امید است با گسترش فرهنگ رعایت قوانین و ضوابط و مقررات از این به بعد شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

نجات 3 کوهنورد


    مشهد - ایرنا: رئیس مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: سه طبیعت گرد که از بعد از ظهر جمعه مفقودی آنان در ارتفاعات چناران اعلام شده بود، توسط امدادگران این جمعیت نجات پیدا کردند.
    حسن گودرزی افزود: سه طبیعت گرد نجات یافته که هر سه مرد بودند در پی تلاش تیم امداد هوایی و تیم های نجات کوهستان بعد از حدود سه روز جست وجو پیدا شدند.وی افزود: امدادگران برای پیدا کردن نقطه دقیق طبیعت گردان به اجرای عملیات راپل (عملیات امداد در مناطق صعب العبور) پرداختند و موفق به پیدا کردن آنان شدند.