سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

انهدام باند سارقان تخریب گر منازل


رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از انهدام باند سارقان منزل با ده ها فقره سرقت خبر داد.
    به گزارش ایسنا، سرهنگ منصور خدادادی گفت: چندی پیش فردی با مراجعه به کلانتری 16 اندیشه از سرقت خانه خود و همسایه اش همراه با تخریب حفاظ و در ورودی خبر داد.خدادادی افزود: با توجه به وقوع سرقت های متعدد در شهریار و اندیشه و بررسی های به عمل آمده از منازل سرقت شده، مشخص شد که اکثر سرقت ها به یک شیوه صورت گرفته است.
    وی با اشاره به شناسایی چهره یکی از سارقان در تصاویر ضبط شده آیفون تصویری گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد نامبرده در محدوده مشیریه تهران سکونت دارد که بلافاصله یک تیم از عوامل پلیس به آدرس اعلامی اعزام و در تحقیقات اولیه اتومبیل متهم شناسایی شد. به گفته خدادادی، پس از تحت نظر گرفتن وی، متهم با همان خودرو و به اتفاق چند نفر از همدستانش برای سرقت منزل به شهرک وایین رفتند که در حین سرقت، متهم داخل منزل دستگیر و سایر همدستانش متواری شدند. رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: با توجه به شناسایی اعضای این باند و انجام تحقیقات فنی، سه نفر دیگر از همدستان متهم نیز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
    وی افزود: متهمان در بازجویی اولیه اعتراف کردند به اتفاق دو تن دیگر از دوستانشان سرقت های متعدد منزل در شهرهای اندیشه، وایین، شهریار و تهران به صورت تخریب حفاظ و در ورودی، پنجره و بالکن انجام داده و اموال مسروقه را در تهران می فروخته اند.
   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.