سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

پیگیری شکایات از شرکت ایران دی اچ

نظرات درباره دستگاه ایران دی اچ

راهکارهای دائمی برای فراری‌ دادن و دفع حشرات موذی بدون مواد سمی و سمپاشی به وسیله دستگاه های دفع حشرات ایران دی اچ

راهکارهای مختلفی برای خلاص‌شدن از دست حشرات در خانه‌ها وجود دارد که خود این راه‌ها ضرر و آسیب‌های جبران‌ ناپذیری برای ما و محیط زیست دارد. در ضمن فراموش نکنیم خارج از آسیب‌های ذهنی، حشرات به عنوان ناقل بیماری‌ها هم مضر هستند.

از مزایای استفاده از دستگاه‌های دفع دائمی حشرات و حیوانات موذی DH برای ایرانیان، احترام به محیط‌ زیست برای جلوگیری از کشتن حیوانات موذی و فقط دفع آنها از محیط‌ زندگی خود است که به هرحال هرکدام از این موجودات رسالتی در چرخه آفرینش بر عهده دارند. همچنین عدم آسیب به افراد خانواده بر اثر استفاده از سموم شیمیایی است که علاوه بر هزینه مکرر، موجب بیماری‌های مختلف، واکسینه‌شدن نسل بعدی جانواران به آن سم و در پی آن استفاده از سم‌های قوی و قوی‌تر است که همه اینها سرطان‌ زاست. دستگاه دفع حشرات التراسونیک

استفاده از دستگاهی بسیار کوچک بدون نیاز به موادشیمیایی (حتی قرص) و با استفاده از تکنولوژی نوین التراسونیک در محدوده کاملا بی‌خطر که در طبیعت به وفور یافت می‌شود (کیلو هرتز) باعث فراری دادن حشرات و حیوانات موذی برای همیشه می‌شود.

برای مشاهده این محصولات، مدت عمر دستگاه‌ها و استانداردهای این مجموعه می‌توانید به وب‌ سایت ایران شرکت ایران دی اچ مراجعه کرد. مراکز خدمات پس از فروش شرکت IRAN DH در سراسر کشور در حال فعالیت هستند.

سابقاً بینی گوسفندان را در موقع لارو ریزی مگس ها که مدت نسبتا کوتاهی است با ترکیبی به نام قطران کاج (Pine tar) چرب می کردند. در دامداری های وسیع قطعات سنگ نمک را که مورد علاقه گوسفند زنده است در سوراخ هایی که دهانه آنها به اندازه قسمت جلوی پوزه گوسفند است و در عمق ۱۰ سانتی متری قرار می دهند و دیواره این سوراخها را با ترکیب مذکور آغشته می کردند. گوسفندان برای استفاده از نمک پوزه خود را داخل این سوراخها نموده و به ماده مذکور آلوده می نمودند که برای مگس ها فراردهنده است. داروهایی نیز برای تزریق به دامهای آلوده توصیه می شود که باید به دامپزشکان مراجعه نمود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.