سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

اصول ایمنی کار در ارتفاع در سایت مجموعه

کار در ارتفاع بدون داربست در تهرانکار در محیط های صنعتی همواره با مخاطرات بهداشتی , ایمنی و زیست محیطی همراه است.این مخاطرات در فعالیت های مختلف کاری می توانند به شکل های متفاوتی ظاهر شده و در صورت عدم برنامه ریزی و کنترل صحیح پیامدهای را به دنبال داشته باشد.که گاهی اوقات جبران آن ها به هیچ وجه امکان پذیر نیست.از این رو داشتن برنامه ای نظام مند برای شناسایی خطرات شغلی و لحاظ نمودن برنامه های کنترلی و پیشگیرانه به منظور جلوگیری از بروز پیامدهای ناگوار در محیط کار امری اجتناب ناپذیر است.

کار در ارتفاع از جمله فعالیت هایی است که در محیط های کاری مختلف به صورت روزمره و یا برای انجام برنامه های تعمیر و نگهداری انجام می شود و به ویژه در صنعت سیمان از گستردگی شرایط خاصی برخوردار است.

شرایط خاص کار در ارتفاع آن را به فعالیتی خاص از نوع مخاطرات و پیامدهای احتمالی آن تبدیل نموده است. وجود این شرایط , اقدامات خاصی را نیز به منظور حصول اطمینان از برقرار شدن ملاحظات ایمنی , بهداشت و محیط زیست نیاز خواهد داشت. در این نوشتار سعی شده است تا با توجه به شرایط و ملاحظات ذکر شده نکاتی ارائه شود.

 هدف از تهیه این دستورالعمل , ارائه یک سند راهنما در زیر مجموعه های حفاظت و ایمنی به منظور ایجاد شرایط ایمن جهت انجام کار در ارتفاع و نیز آموزش و راهنمایی افراد جهت انجام ایمن کار می باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب روی تصویر فردی که در حال کار در ارتفاع است کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.