سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

ایمپلنت دندان در اصفهان

 ایمپلنت دندان در اصفهان

  ایمپلنت دندان در اصفهان یکی از بهترین مراکز مناسب برای ایمپلنت دندان است. جراحان این مجموعه جراحی را با بهترین  شرایط در محیطی آرام و هزینه ای مناسب انجام می دهند.

اگر به کاشت دندان احتیاج دارید ، ممکن است دقیقاً نمی دانید که در طول عمل چه انتظاری باید داشته باشید. دندانپزشک یا جراح دهان و دندان شما ممکن است اصطلاحاتی را به وجود بیاورد که انگار آنها به زبان دیگری صحبت می کنند. این راهنما می تواند به شما در رمزگشایی صحبت های دندانپزشکی کمک کند و دقیقاً بدانید که چه اتفاقی می افتد در طی عمل کاشت دندان
Abutment

اباتمنت اتصال دهنده ای است که دندانپزشک شما در بالای کاشت دندان شما ایجاد یا وصل می کند. این به عنوان ضمیمه دندان جایگزین ، تاج یا پل تعویض می شود و آن را به طور محکم در جای خود نگه می دارد.

دندانهای اباتمنت
این اصطلاح به دندانهایی گفته می شود که از یک پل یا دندانپزشکی جزئی پشتیبانی می کنند. این پل در حین آماده سازی کامل تاج یا ورودی / لایه ای کاملاً به دندان abutment متصل می شود. برای یک پروتز جزئی ، از گیره یا استراحت برای حمایت از پروتز روی دندان abutment استفاده می شود.سرامیک
سرامیک ماده ای است که در ساخت کاشت دندان استفاده می شود. این ماده از خشت ساخته شده است و قبل از قرار دادن در دهان توسط گرما سخت شده است. برخی از افراد جذابیت زیبایی از سرامیک به تیتانیوم را ترجیح می دهند زیرا ظاهری طبیعی تر به شما می بخشد. این موجود در عاج است بنابراین به نظر می رسد شبیه دندان ها و ریشه های موجود باشد. برخی از کاشت های سرامیکی برای اتصال آسان تر به استخوان موجود در فک شما دارای نخ مخروطی هستند. اگر آلرژی به فلز دارید ، ممکن است یک کاشت سرامیک نیز دریافت کنید.

تاج پادشاهی
یک تاج که به آن کلاه نیز گفته می شود ، یک دندان واحد را جایگزین می کند. اگر دندان شما به دلیل عفونت ، پوسیدگی ، آسیب دیدگی یا سایر مشکلات سلامتی از بین رفته یا شکسته اید ، یک دندانپزشک می تواند برای جایگزینی دندان گمشده یا آسیب دیده ، دهان شما را با تاج جا دهد. تاجها به طور معمول در بالای دندانهای موجود قرار دارند ، اگرچه برای قرار دادن آنها باید به پایین باشند ، یا به کاشت دندان بپیوندند.

پروتزها
دندانپزشکی یک گزینه سنتی است که می تواند دندانهای از دست رفته را جایگزین کند ، اما بسیاری از بیماران همانند کاشت ایمپلنت موفقیت مشابهی با پروتز ندارند. برخی از پروتزها می توانند روزانه برای تمیز کردن و ذخیره سازی از بین بروند در حالی که برخی دیگر بطور دائم به دهان وصل می شوند ، مانند پروتزهای پشتیبانی شده از ایمپلنت. پروتزهای جزئی حداقل یک دندان را جایگزین قوس می کنند ، و این می تواند در دهان شما تغییر کند و باعث ناراحتی شود یا خوردن ، صحبت و لبخند زدن را دشوارتر کند.

ایمپلنت Endosteal
طبق آکادمی پریودنتولوژی آمریکا ، ایمپلنت آندوستال متداولترین نوع ایمپلنت است که در کلینیک دندانپزشکی مدرن انجام می شود. به منظور قرار گرفتن این سبک از کاشت ، دندانپزشک پیچ های ، بشقاب ها ، تیغه ها یا استوانه های کوچک را به طور مستقیم در جراحی فک قرار می دهد. هر کاشت می تواند حداقل یک دندان پروتز نگه دارد.

ایمپلنت اپیستال
ایمپلنت اپیستال با استراحت مستقیم روی استخوان فک ، پشتیبانی می کند. این مورد معمولاً امروزه توسط دندانپزشکان استفاده نمی شود و اغلب به عنوان روشی قدیمی و قدیمی در کاشت کاشت مشاهده می شود. با این حال ، هنگامی که خطر جذب استخوان پیشرفته در بیمار زیاد است ، دندانپزشک ممکن است برای پیوند اپیستال تصمیم بگیرد.

کاشت
کاشت دندان که به آن فیکسچر نیز گفته می شود ، یک وسیله پزشکی است که برای پشتیبانی از پروتز دندان مانند یک پل ، تاج ، پروتز دندان یا سایر پروتزهای صورت با فک شما ارتباط دارد. از طریق استخراج مجدد ، ایمپلنت ایمن به استخوان شما می شود و نتیجه ای قوی و با دوام خواهد داد که سالها ماندگار خواهد شد. بسیاری از کاشت های دندانی برای کل زندگی بیماران دوام می آورد و گزینه های بهتری نسبت به پل ها دارند که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد و پروتزهایی که پوشیدن آنها ناراحت کننده و دشوار است.
Osseointegration

Osseointegration از کلمات یونانی و لاتین به معنای "استخوان" و "برای ساختن کل" حاصل می شود.
ایمپلنت زیرپوستوست

ایمپلنت زیر فشار خون در بالای فک با پستهای چارچوب فلزی بیرون زده از لثه برای نگه داشتن دندان مصنوعی (یا دندان) در محل قرار دارد. اگر بیمار دارای حداقل قد استخوان باشد یا قادر به پوشیدن دندانهای معمولی نباشد ، ممکن است یک دندانپزشک از این روش برای اتصال ایمپلنت استفاده کند.

تیتانیوم
اکثر کاشت های دندانی مدرن از تیتانیوم ساخته شده اند. این فلز دارای چندین مزیت است. تعداد کمی از افراد به تیتانیوم حساسیت دارند ، بنابراین نادر است که یک بیمار نسبت به این ماده واکنش نشان دهد. همچنین بسیار سبک اما بسیار قوی است و باعث کاهش وزن در استخوان یا در دهان می شود. این ماده از اکسیژن بالایی برخوردار است ، به این معنی که هنگام قرار دادن در بدن یک لایه نازک اکسید تشکیل می دهد. تیتانیوم همچنین می تواند با استخوان استخراج شود ، نتیجه قوی تری می یابد که می تواند برای سالهای طولانی ادامه یابد.

زیرکونیا
درصد کمی از افراد آلرژی به تیتانیوم را تجربه می کنند ، بنابراین زیرکونیا گزینه دیگری برای مواد کاشت است. ایمپلنت های زیرکونیا هیچگونه اتصالی پروتزی ندارند ، بنابراین خطر رشد باکتری ها کمتر است. بیماران ممکن است در هنگام داشتن این نوع کاشت ، سلامت بهتر لثه را تجربه کنند. همچنین از نظر رنگی سفید است ، بنابراین بیشتر شبیه به یک دندان طبیعی است.

اگر هنوز سؤالاتی در مورد کاشت دندان یا اصطلاحات آن دارید ، صحبت کنید

کلینیک دندانپزشکی در اصفهان

کامپوزیت دندان در اصفهان

بهترین دکتر لمینت دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان در اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.